شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: امروز باید زنده نگه داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس و یاد شهیدان سرافراز از اولویت های جامعه ما و مسؤلین ما باشد و مبادا کسی در صدد تضعیف و کمرنگ کردن یاد شهیدان باشد؛ ما برای یاد شهیدان چه کرده ایم غیر از اینکه نامی از آنان بر روی خیابان و یا کوچه ای باقی مانده است؟

حجت الاسلام رضا خدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس بهترین الگوی مقاومت است و دفاع 8 ساله ملت ایران و مقاومت آنان در مقابل اجانب یکی از پدیده های کم نظیر تاریخ است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: دفاع مقدس ملت ایران به تعبیر امام راحل توانست انقلاب اسلامی را به جهان صادر کند و مظلومیت ملت و ظلم و ستم متجاوزین را ثابت کرد.  

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی پرده تزویر و ریاکاری جهانخواران مدعی حقوقی بشر را کنار زد و ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکست، همچنین ریشه های انقلاب پر بار اسلامی را محکم کرد.  

خدری افزود: به فرموده امام(ره) انقلاب اسلامی به مردم جهان و مردم منطقه نشان داد که علیه تمامی قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها، سالیان سال می‌توان مبارزه کرد و موجب شد که تمامی سردمداران نظام‌های فاسد در مقابل اسلام احساس ذلت کنند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: امروز باید زنده نگه داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس و یاد شهیدان سرافراز از اولویت های جامعه ما و مسؤلین ما باشد و مبادا کسی در صدد تضعیف و کمرنگ کردن یاد شهیدان باشد؛ ما برای یاد شهیدان چه کرده ایم غیر از اینکه نامی از آنان بر روی خیابان و یا کوچه ای باقی مانده است؟ متأسفانه برخلاف توصیه مقام معظم رهبری که در هفته دولت فرمودند مسؤلین از مسائل حاشیه ای پرهیز کنند، اما شنیده می شود که برخی از مسؤلین نام شهید را به بهانه های واهی از برخی معابر در تهران برداشته اند.  

خدری ادامه داد: امیدواریم با واکنش مردم غیور به خود آمده باشند و سریعاً جبران کنند؛ نام شهید برکت و افتخار شهر و کوچه و خیابان های ما است و باید قدر آن را بدانیم و به آن افتخار کنیم.

وی بیان داشت: امروز با الگوگیری از دفاع مقدس 8 ساله مردم ایران است که جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفته است و روز به روز پیروزی های مهمی را به دست می آورد. انصارالله یمن با دست خالی شروع کردند ولی با ایمان راسخ و با الگوگیری از مقاومت ملت ایران، در مقابل رژیم خبیث آل سعود 5 سال مقاومت کردند و امروز دارند به پیروزی های چشمگیری می رسند. با حملات پهپادی توانسته اند سردمداران رژیم آل سعود را سر در گم کنند و شریان های نفتی و اقتصادی این رژیم که در اختیار نظام سلطه قرار گرفته است را دچار اختلال جدی کرده اند.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha