جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیین تودیع و معارفه مسئول جدید و قدیم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان کرمانشاه

حوزه/ در مراسمی، حجت الاسلام سید محمد حسین ضیغمیان به عنوان مسئول جدید دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کرمانشاه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علماء روز شنبه در آیین تودیع و معارفه مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه، که با حضور حجت الاسلام نوری، معاون سازماندهی شورای سیاستذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد، گفت: مردم، ائمه جمعه را با دقت زیادی زیر نظر دارند و از آنان الگو می گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری جنگ تحمیلی علیرغم تمامی سختی ها و خون هایی که تقدیم شد، یک گنج عظیم بود.

 و ی در ادامه تصریح کرد: به برکت خون شهداست که امروز رهبر ما با این اقتدار در مقابل ابرقدرت‌ها موضع می‌گیرد و جمهوری اسلامی به این عزت و قدرت در سطح منطقه و جهان رسیده است.

آیت الله  علما با اشاره به اینکه هرکس که در جمهوری اسلامی مسئولیت و وظیفه ای دارد باید شکرگزار خداوند متعال باشد، گفت: همه باید از داشتن مسئولیت ها و موقعیت الهی در راه خدمت به دین و حکومت اسلامی نهایت استفاده را ببریم و برای آخرت خود توشه جمع کنیم.

گفتنی است، در این مراسم از خدمات حجت الاسلام جواد کرمی، مسئول سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان تقدیر شد و حجت الاسلام سید محمد حسین ضیغمیان به عنوان مسئول جدید شورا معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فرامرزی IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    0 0
    لطفا از خیل رروحانیون کار کشته کرمانشاهی مقیم قم برای تحول در استان کرمانشاه استفاده نمائید.