پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
برگزاری آيين معارفه مدير جديد مدرسه علميه خواهران الزهرا (س) بندرعباس

حوزه/ خانم راضیه سلیمانی به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بندرعباس معرفی شد.

خانم زبیده زینلی تختی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، گفت: آیین معارفه مدیر جدید مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بندرعباس خانم راضیه سلیمانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و مدیر حوزه خواهران استان و طلاب و بسیجیان، امروز شنبه 30 شهریورماه در مدرسه الزهرا (س) بندرعباس برگزار شد.

وی با بیان اینکه مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بندرعباس  سال 1370 تاسیس شده است، افزود: آغاز تاسیس مدرسه با مدیریت خانم اشرف باقری زاده همراه بود و وی در طول 28 سال مدیریت خود تلاش زیادی در جهت رشد و توسعه مدرسه و تربیت طلاب فعال داشته است.

معاون آموزش مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) بندرعباس با اشاره به خدمات مدیر سابق، بیان داشت: با تدریس و تبلیغ وی در ادارات و سطح شهر حدود 400 طلبه در این مدرسه تربیت شد که از این تعداد 140 مبلغ فعال هم اکنون در مدارس، مساجد، حسینیه ها، ادارات، پایگاه های بسیج و دانشگاه ها و .... در حال تبلیغ و تدریس هستند.

 تختی در پایان با اشاره به معارفه خانم راضیه سلیمانی به عنوان مدیر جدید، گفت: خانم سلیمانی پیشینه ی فعالیت های اجتماعی از جمله مدرسی حوزه و دانشگاه، معاون آموزش موسسه عالی فاطمه معصومه(س) بندرعباس و مسئولیت خادمیاران رضوی و امر تبلیغ داشته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha