جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رستم

حوزه/ سال تحصیلی جدید مدارس علمیه باب العلم، دارالعلم و الزهرا(س) آیت الله اعتمادی(ره) کاشان، با حضور معاون آموزش حوزه های علمیه کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» درکاشان حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت های مدارس علمیه منطقه کاشان، به ویژه گی ها و امتیازهای خاص دینی، علمی  و فرهنگی این شهرستان اشاره کرد.

وی، تحصیل بیش از 1600 طلبه در مدارس علمیه، وجود علما، روحانیون، فضلا، و فعال بودن بیش از 90 درصد مساجد و فضاهای فرهنگی مذهبی کاشان را پتانسیل بالایی برای رفع معضلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی این شهرستان برشمرد

مدیر حوزه علمیه کاشان، از شرکت 35 نفر از اساتید حوزه کاشان در دوره های مقدماتی، تخصصی و کارورزی مشاوره خانواده خبرداد و گفت، این مشاورین متخصص که 16 نفر آنها خانم و مابقی مرد هستند در زمینه های ازدواج، خانواده، تحصیلی و مشاوره قبل از ازدواج، مردم را راهنمایی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

معاون آموزش حوزه های علمیه کشور وارد کاشان شد

حجت الاسلام والمسلمین فرجی از راه اندازی اولین مرکز مشاوره خانواده در شهرستان کاشان خبرداد و اضافه کرد: مرکز مشاوره خانواده حوزه علمیه کاشان توانسته درسریع ترین زمان تمام دوره ها را طی کند.

مدیرحوزه علمیه کاشان همچنین  از راه اندازی چهار رشته تخصصی جدید تبلیغ، تفسیر، مهدویت و مشاوره از اوایل سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: با توجه به وجود 800 هیئت مذهبی درشهرستان کاشان راه اندازی  این رشته های تخصصی ضروری  بود.

برپایه این گزارش در این مراسم از اساتید برتر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha