پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
افتتاحیه مدرسه علمیه الزهرا

حوزه/ مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدیدِ مدرسه علمیه الزهرا(س) با حضور امام جمعه شهداد و کادر و مسئولین مدرسه در محل این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، آیین افتتاحیه سال  تحصیلی جدید مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها شهداد با حضور حجت الاسلام احمد الله وردی امام جمعه شهداد و مسئول مدرسه  برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه، بعد از قرائت قران، اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران و قرائت بیانیه ای در خصوص آغاز سال تحصیلی توسط یک از خواهران طلبه، سرکار خانم شورآبادی مدیر مدرسه با سخنانی درخصوص افتخارات این مدرسه گفت: به لطف خدا این مدرسه از نظر پژوهشی و مقالات در رتبه بالایی قرار دارد، به طوری که از میان تنها سه کرسی پژوهشی در کل حوزه های علمیه خواهران، صاحب یک کرسی است. همچنین جایگاه رتبه چهار برای فعالیت های فرهنگی این مدرسه نیز حائز اهمیت ویژه ای است.

مدیر مدرسه با اشاره به وضعیت تحصیلی مدرسه در سال جاری ادامه داد: امسال مدرسه با پنج پایه تحصیلی به کار خود ادامه خواهد داد و تعداد ۳۰ طلبه‌ی خواهر از مقطع سیکل به این مدرسه وارد شده‌اند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین الله وردی، مسئول مدرسه با اشاره به پیشینه مدرسه گفت: مدرسه علمیه الزهرا(س) از سال 1372 به عنوان دومین مدرسه علمیه خواهران در استان کرمان کار خود را آغاز کرده و هم اکنون نیز مایه مباهات و افتخار است که تمامی کادر و اساتید مدرسه از فارغ التحصیلان همین مدرسه می‌باشند.
انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha