جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موسوی نژاد

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر از ابلاغ برنامه های تبلیغی و اجرایی مدارس امین به مبلغات خبر داد.

حجت الاسلام سید رضا موسوی نژاد، در حاشیه نشست با مبلغات استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ابلاغ برنامه های تبلیغی و اجرایی مدارس امین به مبلغات را موضوع این نشست عنوان کرد و اظهار داشت: در این جلسه توضیحاتی پیرامون شاخصه های تبلیغی داده و اعلام شد به دلیل هماهنگی تبلیغی با دیگر مبلغان، جلسه هم اندیشی با مبلغین توانمند به صورت منظم و مستمر توسط رابطین شهرستان ها برنامه ریزی شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر از مبلیغن جهادی و مبلغاتی که بیش از ساعت ابلاغی فعالیت های تبلیغی خود را انجام می دهند تقدیر کرد و گفت: در این جلسه از مبلیغن درخواست شد توجه به مسائل آسیب های اجتماعی دانش آموزان را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

وی همچنین بر توجه جدی مبلغان و مبلغات به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و گفت: این موضوع نیز باید در اولویت برنامه کاری مبلغان باشد.

حجت الاسلام موسوی نژاد اجرای طرح تربیتی مدارس امین را به عنوان فعالیت محوری مبلغان در طول سال عنوان کرد و گفت: در فصل تابستان عمده برنامه های تبلیغی مبلغان برای دانش آموزان و نوجوانان بود اما با توجه به بازگشایی مدارس از این پس تمرکز مبلغان در مدارس خواهد بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر تعداد مبلغان در استان را ۷۲ نفر عنوان کرد و ابراز داشت: از این تعداد ۵۰ مبلغ خواهر و ۲۲ مبلغ برادر در استان مشغول به انجام فعالیت های تبلیغی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha