جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز حسینی در پیتربورو، مرکز اجتماعی تازه ای بنا می کند

حوزه/ مسجد شیعیان اثنی عشری در شهر پیتربورو در ناحیه شرقی انگلستان، طرح ساخت یک مرکز اجتماعی جدید را به شهرداری ارائه داده تا ضمیمه ای برای پیش دبستانی کنونی در این مسجد باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از peterboroughtoday، مسجد حسینی در پیتربورو در انگلستان، طرح های جدید برای ساخت یک مرکز اجتماعی را به شهرداری این شهر ارائه داده است.

این مسجد برنامه هایی را برای تأسیسات جدید ارائه کرده است که می تواند ضمیمه ای برای پیش دبستانی کنونی باشد.

در بیانیه برنامه ریزی ارسال شده به شورای شهر پیتربورو ، این مسجد اعلام کرد که تسهیلات جدید محلی را برای اعضای سالخوردگان به منظور انجام فعالیت های بدنسازی و ورزشی مانند یوگا ، و همچنین جلسات مادران و جلسات آموزشی راه اندازی می کند.

به علاوه جوانان نیز می توانند در فعالیت های ورزشی آزاد در مسجد شرکت کرده و به این شیوه از ارتکاب جرایم و رفتارهای ضداجتماعی توسط آنان جلوگیری خواهد شد.

 گفتنی است پیش دبستان حسینی در حال حاضر در مسجد مستقر است ، اما جامعه شیعیان اثنی اعشری خواجه اعلام کرده که این محل در حال حاضر فقط 24 کودک دانش آموز دارد و نبود فضای کافی فعالیت های این مرکز را محدود کرده است.

به علاوه فضای پارکینگ موجود برای افرادی که در ساختمان جدید حضور دارند مورد استفاده قرار خواهد گرفت، با بیان اینکه مسجد می گوید ترافیک افزایش نمی یابد زیرا این مکان در حین انجام خدمات مذهبی مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha