سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سردار رجبی

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مولفه های قدرت جمهوری اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: وجود ولایت مطلقه فقیه را باید از عناصر اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار محمدحسین رجبی، صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج که به مناسبت آغاز هفته مقدس برگزار شد، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به عنوان نماد آزادی در منطقه و جهان شناخته می شود تا حدی که بسیاری از معادلات منطقه ای و جهانی را برهم زده است و دستان استکبار را کوتاه کرده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: به جرات می توان گفت که ایران نقش مهمی در تصمیمات و معادلات جهانی دارد و همه دنیا به این مهم اذعان دارند که این مایه مباهات برای جمهوری اسلامی می باشد.

سردار رحبی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: اساس قدرت جمهوری اسلامی ایران ریشه در دین مبین اسلام دارد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود به دیگر مولفه های قدرت جمهوری اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: وجود ولایت مطلقه فقیه را باید از عناصر اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست. امروز اقتدار ایران اسلامی به برکت رهبری حکیمانه امام خامنه ای معادلات دشمنان دین خدا را برهم زده است و ایران و به ویژه جبهه مقاومت به کابوس ابرقدرتها و دولتهای زورگو تبدیل شده است.

این مقام نظامی در ادامه تاکید کرد: یکی دیگر از مولفه های قدرت ملت ایران، وجود نیروهای مسلح متعهد، کارآمد و مردمی است که با اقتدار و صلابتی که دارند امنیت و آرامش را به این ملت هدیه داده اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مردم را نیز باید یکی دیگر از مولفه های قدرت و اقتدار نظام اسلامی دانست. ملت ایران در طول 4 دهه از عمر پربرکت جمهوری اسلامی همواره پشتیبان این نظام بوده و هستند.

سردار رجبی در ادامه سخنان خود بیان داشت: امروز کردستان با وجود مرزی بودن، به برکت خون شهدا و ایثارگران یکی از امن ترین مناطق در کشور است، لذا باید برای توسعه پایدار در این استان تمام تلاش مان را انجام دهیم تا دشمنان و تفرقه افکنان مایوس شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha