چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام هاشمی

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی گفت: اکنون که آموزه‌های دوران دفاع مقدس در جلوی دیدگان همه ما قرار دارد، شایسته است که نسل جدید را با سیره شهدا و گنجینه‌های نهان در پرافتخارترین دوران انقلاب اسلامی ایران آشنا و هر یک از افراد جامعه به اندازه توان خود در مسیر حفظ این ارزش ها تلاش کنیم.

حجت الاسلام سید محمد هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس، صحنه تجلی بزرگترین دفاعی بود که بر پایه ایمان، دفاع اعتقادی و ولایت‌مداری رزمندگان ایثارگر این سرزمین و به پشتوانه همراهی مردمی از آن، به فتحی بزرگ تبدیل شد که آوازه شهرتش در آفاق جلوه می‌کند.

وی ادامه داد: چشم‌های بینا و دل‌های بصیر به یاد دارند که مردمان این سرزمین در راه دفاع از آرمان‌های نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران چه جانانه ایستادند و چه زیبا تجسم‌بخش وعده الهی در پیروزی حق و نابودی باطل شدند.

امام جمعه ماکو با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب در باره شهدا و دفاع مقدس بیان داشت: آنجا که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، « در عالم ملکوت، علما و بزرگان و زهاد و عبّاد با حسرت به جایگاه شهدا نگاه می‏‌کنند.» نشان می‌دهد که مردانه ایستادن اجری بی پایان دارد که نوشتن از آن در قالب کلمات نمی‌گنجد.

وی تصریح کرد: اکنون که آموزه‌های دوران دفاع مقدس در جلوی دیدگان همه ما قرار دارد، شایسته است که نسل جدید را با سیره شهدا و گنجینه‌های نهان در پرافتخارترین دوران انقلاب اسلامی ایران آشنا و هر یک از افراد جامعه به اندازه توان خود در مسیر حفظ این ارزش ها تلاش کنیم.

حجت الاسلام هاشمی افزود: باید با شناخت جامع از دستاوردهای دوران دفاع مقدس، زمینه را برای تداوم این پیروزی‌ها فراهم کنیم و خاکریزهای اعتقادی این سرزمین را حفظ کنیم.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: یاد تمامی شهدای والامقام این سرزمین را گرامی داشته و برای جانبازان و ایثارگران نیز توفیق روز افزون را از درگاه ایزد منان آرزومندم.
انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha