سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 864897
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
محفل قرآنی و تقدیر از  برندگان مسابقه کتابخوانی درس اخلاق آیت الله العظمی مکارم در مسجد مدرسه امام کاظم(ع) قم

حوزه/ مهلت شرکت در نخستین مرحله مسابقه کتابخوانی «حسنا» تا پایان مهرماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» مسابقه کتابخوانی «حسنا» از سلسله مسابقات کتابخوانی با رویکرد مسائل زنان به همت مرکز تخصصی «ادبیات عربی، تاریخ اسلام، تبلیغ، مطالعات اسلامی زنان» و با همکاری گروه علمی « مطالعات اسلامی زنان » برگزار می‌شود.

نخستین مرحله این مسابقه با محوریت کتاب « الگوی سوم، الگوی رفتاری زن در خانواده و جامعه » تألیف فرج الله هدایت ‌نیا است.

نویسنده در این کتاب به موضوع  سبک زندگی اسلامی و الگوی رفتاری زن در میان خانواده و اجتماع پرداخته است. نام کتاب از پیام مقام معظم رهبری به کنگره ملی هفت هزار زن شهید کشور گرفته شده است؛ در قسمتی از پیام آمده: «زن، در تعریف غالبا شرقی، همچون عنصری در حاشیه و بی نقش در تاریخ سازی؛ و در تعریف غالبا غرب، به مثابه موجودی که جنسیت او بر انسانیتش می چربد و ابزاری جنسی برای مردان و در خدمت سرمایه داری جدید است، معرفی می شد. شیرزنان انقلاب و دفاع مقدس نشان دادند که الگوی سوم، «زن نه شرقی، نه غربی» است ...».

طلاب سطح سه و چهار مراکز تخصصی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و آخرین مهلت تحویل پاسخنامه ۳۰ مهر است که در پایان به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

جهت دریافت سؤالات و پاسخنامه به مرکز تخصصی «ادبیات عربی، تاریخ اسلام، تبلیغ، مطالعات اسلامی زنان»، واقع در زیرزمین ساختمان شهید قدوسی مراجعه شود.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و تهیه کتاب با ۳۰ درصد تخفیف می‌توانند تا روز چهارشنبه سوم مهر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۵۲۸ تماس بگیرند.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    0 0
    مسابقات داخلی طلاب جامعه الزهرا چه ارزش خبری داره؟