سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، اقتدار کنونی نظام را مدیون مدیریت انقلابی فرماندهان نظامی و مقاومت ملت ایران دانست و بیان کرد: امروزه با مقاومت ملت و مدیریت جهادی، به دستاوردهای بی‌شماری دست پیدا کردیم و یکی از آن‌ها، امنیت جامعه ایران اسلامی است که مانند یک خار در چشم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در مراسم رژه نیروهای مسلح خوزستان، با گرامیداشت سالگرد هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: نزدیک به ۴۰ سال قبل، چنین روزی پیامی ترسناک داشت که جهان علیه انقلاب نوپای ایران خواهد ایستاد تا این انقلاب را ساقط کند و در این زمینه حمله ناجوانمردانه‌ای به ایران شد.

وی افزود: استکبار جهانی همه امکانات خود را بسیج کرده بود تا ایران و انقلاب نوپای ما را ساقط کند اما این موضوع فقط یک خیال بود. بیش از ۸۰ کشور دنیا به صورت رسمی و غیررسمی از صدام حمایت کردند تا در یک هفته خود را به تهران برساند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: پشت صدام به دلارهای نفتی شیوخ منطقه و مدرن‌ترین تسلیحات نظامی گرم بود، اما جمهوری اسلامی از داشتن کوچک‌ترین امکانات بی‌بهره بود.

وی با بیان اینکه در آن زمان شاید حتی قادر به ساخت یک فشنگ نبودیم، گفت: امت اسلامی به فرمان امام، سخت‌ترین تهدیدات را به شیرین‌ترین لحظات تبدیل و دفاع مقدس را جاویدان کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد ادامه داد: روزگاری برای سیم‌خاردار محتاج بیگانگان بودیم اما با مقاومت و گوش به فرمان امام و بعد از آن مقام معظم رهبری بودن، به چنان اقتداری دست پیدا کرده‌ایم که اکنون موشک دور برد نقطه زن، شناورهای سطحی و زیرسطحی و ... داریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: با مقاومت ملت و مدیریت جهادی، به دستاوردهای بی‌شماری دست پیدا کردیم و یکی از آن‌ها، امنیت جامعه ایران اسلامی است که مانند یک خار در چشم دشمنان است.

وی با بیان اینکه دشمنان راهکاری جز ترور ندارند، خاطرنشان کرد: در این زمینه خانواده‌های شهدا باید سربلند باشند زیرا شهدا مایه اقتدار و افتخار جامعه هستند و ما به خون شهدای خود می‌بالیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha