سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سردار مجیدی

حوزه/ سردار مجیدی گفت: که روحیه اطاعت‌پذیری از رهبر، مقاومت در مقابل تهاجم دشمن و استکبار جهانی برای امروز نظام جمهوری اسلامی کارگشا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، در مراسم رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، در در میدان باباطاهر همدان اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی با شنیدن شعارهای انقلاب اسلامی، از شعار آزادی، استقلال، جمهوری اسلامی احساس خطر کرد.

وی ادامه داد: دشمن برای فروپاشی این انقلاب و نظام هرچه در توان داشت را به کار گرفت تا اینکه  ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ یکی از مهره‌های دست‌نشانده خود را اجیر کرد که با اقدام نظامی ایران را از هم بپاشاد.

سردار مجیدی عنوان کرد: رژیم بعثی صدام با همه نیروهای نظامی خود اعم از زمینی، دریایی و هوایی به سمت مرزهای کشور تاخت و  این تصور را داشتند که ظرف ۳ روز و کمتر از یک هفته به تهران می رسند.

وی با بیان اینکه نقش ولایت فقیه در پیروزی و مقابله با تهاجم دشمن به خوبی مشخص است، تصریح کرد:  امام خمینی (ره) توانست مردم را بسیج کند تا در مقابل دشمن بایستند و  مردم معجزات بسیاری را در ایام دفاع مقدس مشاهده کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر اینکه زمانی که دشمن برای تصرف خرمشهر تهاجم کرد، یاری خداوند در آزادی آن را مشاهده کردیم، گفت: در آن زمان دریادار شمخانی از رئیس‌جمهور وقت تقاضای نیرو و سلاح کرد، اما به دلیل کم‌کاری‌ها، دشمن موفق به تسخیر خرمشهر شد و تصور کرد که در آنجا خواهند ماند، لذا همه توانش را به کار گرفت تا خرمشهر را از ایران اسلامی جدا کند، اما به دستور امام خمینی(ره) وارد عمل شدیم و به یاری خدا با وجود تعداد بالای نظامیان عراقی، خرمشهر را آزاد کردیم.

وی خاطرنشان کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب، خرمشهرها درپیش داریم، لذا  باید از این سخن درس بگیریم و بدانیم که ماحصل دفاع مقدس رسیدن به شعار «ما می‌توانیم» بود، بنابراین جوانان  باید تاریخ دفاع مقدس را مطالعه کنند و حقیقت آن را  به دست آورند.

سردار مجیدی بیان کرد: امروز فرهنگ دفاع مقدس بیشتر از هر زمانی برایمان دارای ارزش است؛ روحیه‌ای که توانست دیروز خرمشهر را از دست دشمن رها کند، امروز نیز می‌تواند استمرار نظام را تضمین کند.

وی اضافه کرد: روحیه مدیریت جهادی جنگ را به پایان رساند و امروز کشورمان بهه همان روحیه بیشتر نیاز دارد و باید توجه کنیم که روحیه اطاعت‌پذیری از رهبر، مقاومت در مقابل تهاجم دشمن و استکبار جهانی برای امروز نظام جمهوری اسلامی کارگشا است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان اذعان کرد: اینکه رهبر انقلاب فرمودند گام دوم انقلاب را با جوانان برداریم، به این دلیل است که عاغلب  شهدا و رزمندگان دفاع مقدس جوانانی بودند که   شرایط سخت جنگ ۸ ساله را پشت سر گذاشتند و پیروز شدند.

سردار مجیدی اظهار کرد: شاهد بودیم که سید حسن نصرالله در سخنان اخیر خود شعارهای سال ۶۱ هجری قمری در روز عاشورا را را سر داد و سخنانش نشان‌دهنده اطاعت محض از رهبر انقلاب است.

وی با بیان اینکه برای ایجاد تمدن اسلامی باید به قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام تمسک جست، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا بیشتر از هر زمانی به فروپاشی نزدیک شده، چراکه هنگام مشاهده حملات پهپادهای یمن به مراکز نفتی عربستان، آنهایی که مدعی بودند امنیت شما را بر عهده می‌گیریم، کوچک‌ترین حرکتی از خود نشان نداند و این یعنی شکست ابرقدرتی آمریکا.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha