سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سرهنگ چمن

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: رشادت‌ها و فداکاری‌های ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی و تبعیت محض آن‌ها از رهبری، سبب ترس دشمنان از اقدام مجدد نظامی علیه ایران شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، سرهنگ ابوالقاسم چمن، امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به ایستادگی و مقاومت جانانه مردم ایران در برابر تهاجم رژیم بعث عراق، اظهار کرد: در شناخت ابعاد و ویژگی‌های مقاومت مردم ایران در دفاع مقدس هدایت‌های حضرت امام (ره) اصلی‌ترین نقش را داشت.

وی افزود: در واقع رشادت‌ها و فداکاری‌های ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی و تبعیت محض آن‌ها از رهبری، سبب ترس دشمنان از اقدام مجدد نظامی علیه ایران شده است.

سرهنگ چمن با اشاره به دستاوردهای مقاومت مردم ایران در دفاع مقدس، اضافه کرد: این مقاومت در عین حفظ تمامیت ارضی ایران، شکوفایی ارزش‌های اسلامی و انقلابی را در جهان در پی داشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین این مقاومت سبب شد که در طول سال‌های پس از پایان جنگ تحمیلی، به رغم تشدید فشارها و تحریم‌ها و پیچیده‌تر و صریح‌تر شدن شکل تهدیدها، قدرت بازدارندگی ایران که برگرفته از آموزه‌ها و تجربیات دفاع مقدس است، همواره چراغ راه کشور در مواجهه با تهدیدات پیش رو باشد.

سرهنگ چمن ادامه داد: مقاومت مردم ایران در برابر فشار حداکثری دشمنان در شرایط کنونی رهاورد مقاومت مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: عرصه‌هایی که همچون دوران دفاع مقدس، جبهه مشترک تروریست‌های تکفیری، حکام منطقه و حامیان غربی آن را در برابر نیروهای مقاومت، تاب و توانی باقی نمانده و به رغم همه گونه برنامه‌ریزی و ارسال تجهیزات شکست‌های زنجیره‌ای پادوهای میدانی خود را شاهد هستند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: این وضعیت سبب شده که منطقه در حال رسیدن به نظم جدیدی است که در آن ایران اسلامی به همراه جبهه فراگیر مقاومت یکی از ارکان اصلی آن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha