سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سردار حسن شاهوارپور

حوزه/ سردار شاهوارپور، گفت: امروزه متحدین مقتدری در کشورهای دور و نزدیک از جمله عراق، سوریه، یمن و... داریم و هرکجا که رهبر معظم انقلاب دستور بفرمایند، ما و سایر متحدانمان در آنجا حاضر خواهیم بود و دشمن را منکوب می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در رژه ۳۱ شهریورماه نیروهای مسلح خوزستان، با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به نیروهای مسلح و خانواده‌ معزز شهدا، اظهارداشت: سال گذشته حادثه ناگواری را داشتیم و جمعی از هم‌رزمان، سربازان و مدعوین رژه نیروهای مسلح به دست پلیدترین گروه‌های منفور و داعشی تکفیری به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: ترور یک‌ امر مذموم بوده و بارها توسط معاندین در جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاده است و ما بیش از ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم راه انقلاب کرده‌ایم.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، با بیان اینکه ترور هیچ ترسی را به دل مردم نمی‌اندازد، گفت: با ترور هیچ تغییری در کشور ایجاد نمی‌شود! و تنها تغییر آن، سخت‌تر شدن اراده ملت خواهد بود.

سردار شاهوارپور، تصریح کرد: ترور مایه اقتدار و سربلندی خواهد شد و خون شهدا جز مایه تقویت، اقتدار، عزت و سرافکندگی دشمنان چیزی به همراه نخواهد نداشت.

وی با بیان اینکه امروز در رژه نیروهای مسلح خوزستان، شاهد حضور داوطلبانه جانبازان رژه سال گذشته هستیم، گفت: نیروهای مسلح ارتش، سپاه و بسیج‌ محکم و استوار برای به دست آوردن دستاوردهای انقلاب اسلامی که جانانه برای اقتدار نظام اسلامی تقدیم کرده‌ایم جانانه ایستاده‌اند.

سردار شاهوارپور، در پایان با بیان اینکه امروزه متحدین مقتدری در کشورهای دور و نزدیک از جمله عراق، سوریه، یمن و... داریم، اظهارداشت: هرکجا که رهبر معظم انقلاب دستور بفرمایند، ما و سایر متحدانمان در آنجا حاضر خواهیم بود و دشمن را منکوب می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha