پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اسماعیل تدینی سمنان

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: ۱۴ عنوان ویژه‌برنامه دفاع مقدس در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران، به میزبانی سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، ۱۴ عنوان برنامه توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در این هفته اجرا می‌شود و یکی از اقدامات مهم در ابتدای هفته دفاع مقدس برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی امامزادگان و بقاع متبرکه و گلزار شهدای گرانقدر مدفون در اماکن مذهبی سطح استان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به فضاسازی بر اساس فرهنگ دفاع مقدس و تبلیغات محیطی در سطح بقاع متبرکه تصریح کرد: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، مسابقه پیامکی نیز با مضمون دفاع مقدس و به مناسبت این هفته برگزار خواهد شد و جوایزی به نفرات برگزیده اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه به‌منظور تکریم و پاسداشت رشادت‌های شهدا و ایثارگران، دیدارهایی با خانواده شهدا و ایثارگران در سطح استان انجام خواهد شد، افزود: بیان خاطرات دفاع مقدس با دعوت از فرماندهان جنگ تحمیلی در بقاع شاخص سطح استان از دیگر برنامه‌های این هفته اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان است.

حجت الاسلام تدینی خاطرنشان کرد: در طول این هفته برنامه‌های متعدد فرهنگی، زیارت عاشورا، دعای کمیل و محافل انس با قرآن در جوار گلزارهای شهدای واقع در بقاع متبرکه و به یاد شهیدان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به درج سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در زمینه دفاع مقدس در سربرگ مکاتبات اداری گفت: در ایام مختلف هفته دفاع مقدس، وصیت‌نامه شهدای شاخی مدفون در بقاع متبرکه در فضای مجازی منتشر خواهد شد و همچنین ایستگاه‌های صلواتی متعددی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه بنام و یاد شهدا برپا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس امسال، مانند سنوات گذشته نسبت به ارسال پیامک ویژه دفاع مقدس به گروه‌های هدف اقدام خواهد شد، افزود: دوره آموزشی مبلغین بومی در این هفته دفاع مقدس و در امامزاده یحیی(ع) سمنان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha