سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی به نقش بانوان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: همراهی و استقامتی که از ناحیه زنان قهرمان ایران در جریان جنگ تحمیلی به منصه ظهور رسید در هیچ زمانی و در هیچ منطقه ای از جهان سابقه ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی صبح امروز در اولین روز از هفته دفاع مقدس، در دیدار جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس که در دفتر امام جمعه تاکستان برگزار شد، گفت: آنچه در دفاع مقدس رزمندگان دلاور و شجاع به آن عمل کردند، همان شعار هیهات مناالذله سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) بود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا و راه سیدالشهدا(ع) است، خاطرنشان کرد: مهمترین سلاح رزمندگان شجاع و بابصیرت ما در جبهه های حق علیه باطل اعتقاد و ایمان بود که باعث به زانو درآمدن دشمن شد.

وی بیان کرد: امروز رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس باید از حماسه ها و دلاورمردی های شهدا و جانبازان برای آحاد مردم، بخصوص نسل جوان بگویند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی به نقش بانوان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: همراهی و استقامتی که از ناحیه زنان قهرمان ایران در جریان جنگ تحمیلی به منصه ظهور رسید در هیچ زمانی و در هیچ منطقه ای از جهان سابقه ندارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha