جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حاجی ابراهیمی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری منطقه تهران گفت: راهپیمایی اربعین هرسال نشان می دهد روحیه مردم ما حماسی و عاشورایی است و اگر تمام دنیا در برابر ایران بایستند مردم با تمام وجود از دین، نظام و ولایت فقیه دفاع خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود حاجی ابراهیمی ظهر امروز در نشستی با مدیران مدارس علمیه استان قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس، گفت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایستادگی و مجاهدت رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

 مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری منطقه تهران تصریح کرد: رزمندگان با اتکا به قرآن و عترت (ع)، الگو گرفتن از واقعه عاشورا و و اطاعت از ولایت فقیه در عملیات های مختلف شرکت می کردند و همین توکل به و اخلاص موجب پیروزی آنها شد.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی به واسطه خون شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، در جهان با ویژگی هایی همچون اقتدار، امنیت، پیشرفت و قدرت شناخته می شود.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری منطقه تهران در ادامه به برگزاری مراسم  اربعین اشاره و بیان کرد: راهپیمایی اربعین هرسال نشان می دهد روحیه مردم ما حماسی و عاشورایی است و اگر تمام دنیا در برابر ایران بایستند مردم با تمام وجود از دین، نظام و ولایت فقیه دفاع خواهند کرد.

حجت الاسلام حاجی ابراهیمی با بیان این که خوشبختانه استان قزوین در رابطه با فعالیت های فرهنگی در مراسم پیاده روی اربعین حسینی نقش تاثیرگذاری  دارد، بر هماهنگی بیش از پیش با دفتر بعثه مقام معظم رهبری تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha