جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جبهه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: در دوران دفاع مقدس به خودباوری رسیدیم تا جایی که امروز قدرت و اقتدار نظامی و دفاعی ایران بر همگان عیان شده است و تنها کشوری هستیم که توانسته ایم در شرایط تحریم های ظالمانه دشمنان در تمامی زمینه ها پیشرفت هایی چشمگیری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، عصر امروز در نشست با جمعی از ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس که در مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران برگزار شد، اظهار داشت: شما با افتخارآفرینی در جبهه های حق علیه باطل نه تنها مایه مباهات ملت هستید، بلکه آوازه شجاعتتان به سراسر دنیا رسیده است.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود بیان کرد: الگوی شما عزیزان در دوران دفاع مقدس، سیدالشهدا (ع) و نهضت کربلا بود و همین الگو گیری، زمینه ساز افتخاری بزرگ در تاریخ انقلاب الهی گردید. رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس پیام های بسیاری برای جهانیان و آزادیخواهان ترسیم کردند و نشان دادند که قدرت ایمان برتر از هر قدرتی است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه در دفاع مقدس سربلندی خود را به دنیا نشان دادیم، گفت: در تاریخ این سرزمین همیشه در برابر دشمن شکست خورده ایم، ولی فرزندان روح الله با دستان خالی و در شرایطی که در تحریم بودند توانستند دشمن تا دندان مسلح را به زانو دربیاورند.

وی با اشاره به اینکه امروز نتیجه شهادت و شهامت فرزندان این مملکت در هشت سال دفاع مقدس را می بینیم، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس به خودباوری رسیدیم تا جایی که امروز قدرت و اقتدار نظامی و دفاعی ایران بر همگان عیان شده است و تنها کشوری هستیم که توانسته ایم در شرایط تحریم های ظالمانه دشمنان در تمامی زمینه ها پیشرفت هایی چشمگیری داشته باشیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب همیشه چراغ راه ما بوده و هست، عنوان کرد: براساس آخرین آمارهای جهانی ایران از نظر قدرت نظامی در جایگاه سیزدهم قرار دارد که این رتبه با این شرایط برای ما نوعی امتیاز محسوب می شود و در منطقه و حتی جهان حرفهای بسیاری برای گفتن داریم.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: امروز وحدت و همدلی نیروهای مسلح در کشور به سدی غیرقابل نفوذ برای دشمنان قسم خورده نظام تبدیل شده و همین امر باعث ایجاد رعب و وحشت در جبهه کفر گردیده است.

این استاد حوزویدر پایان به جبهه مقاومت اشاره و بیان کرد: روزگاری رژیم صهیونیستی شعار از نیل تا فرات را سر می داد، ولی امروز جبهه مقاومت آنها در دیوارهایی که خودشان ساخته اند محصور و زندانی کرده است که این را باید پیروزی بزرگی برای جهان اسلام و تمام آزادیخواهان جهان دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha