جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
واژگونی اتوبوس مسافربری در شمال پاکستان/ دو روحانی مبلغ کشته شدند
واژگونی اتوبوس مسافربری در شمال پاکستان/ دو روحانی مبلغ کشته شدند

حوزه/ روز گذشته اتوبوس منطقه بلتستان به اسلام آباد پاکستان دریک سانحه رانندگی واژگون شده و در پی آن 25 نفر از مسافران کشته شدند که حجج الاسلام قاسم رجائی و مهدی حسنی از طلاب جامعه المصطفی العالمیه نیز در میان آنها بودند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه روز گذشته اتوبوس بلتستان به اسلام آباد پاکستان دریک سانحه رانندگی واژگون شده و در پی آن 25 نفر از مسافران کشته شدند.

در میان این قربانیان حجج الاسلام قاسم رجائی و مهدی حسنی از طلاب جامعه المصطفی العالمیه جان خود را از دست داده و حجت الاسلام محمد علی شریعتی طلبه جامعه المصطفی به همراه خانواده اش مجروح شده است.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسنی عضو هیئت نظارت جامعه روحانیت بلتستان پاکستان و حجت الاسلام قاسم رجائی مسئول فرهنگی سابق جامعه روحانیت بلتستان پاکستان، دبیر کمیتیه ساخت و سازه حسینیه بلتستانیه مقیم قم و یکی از فعال ترین روحانیون پاکستان بود.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، حجت الاسلام سید احمد رضوی رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان و رهبران سیاسی و مذهبی این کشور به خانواده های جانباختگان تسلیت گفته و خواستار پیگیری قانونی این حادثه شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • وحیدی IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
    0 0
    خداوند ارواح مطهر جانباختگان را غریق رحمت واسعه اش بگرداند و به مرضای شفای عاجل عنایت بفرماید و به خانواده های آنان صبر و شکیبایی مرحمت فرماید.انشاءالله