چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: دشمن از هر روزنه ای برای ضربه زدن به انقلاب و نظام استفاده می کند و برای اینکار از عوامل خودفروخته و خائن داخلی استفاده می کند، لذا باید در مباحث سیاسی و اجتماعی بسیار هوشیار باشیم و هرگز از مسیر ولایت فقیه خارج نشویم، زیرا خروج از مسیر انقلاب و ولایت فقیه ما را به سمت بیراهه خواهد برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه اظهار داشت: دفاع مقدس برگ زرین و پرافتخار انقلاب اسلامی است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه با اشاره به اینکه دفاع مقدس زمینه ساز انتقال آرمانهای والای انقلاب اسلامی به سراسر جهان گردید، بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس توانستیم که به خودباوری برسیم و نیز در این دوران حس خودکفایی و خوداتکایی در کشور تقویت گردید.

وی با اشاره به اینکه هنوز دفاع باقی است، گفت: بعد از پایان جنگ هشت ساله و شکست مذبوحانه صدامیان، نباید تصور کنیم که جنگ دشمنان علیه ما به پایان رسیده است، بلکه آنها روش جنگ و تقابل را تغییر داده اند.

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه امروز ایران در مقابل جهان استکبار ایستاده است، افزود: دشمن دست به هر توطئه ای می زند که این انقلاب و آرمان های آن را به انحراف بکشد.

وی در ادامه به برخی از اقدامات دشمنان علیه این ملت در سال های اخیر اشاره کرد و بیان داشت: ایجاد چنددستگی، اغتشاش، فتنه گری و... تنها بخش کوچکی از اقدامات براندازانه دشمنان نظام در دهه های اخیر در داخل کشور بوده است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه به فتنه سال 88  اشاره کرد و بیان داشت: در سال 88 سرویس های جاسوسی غرب به ویژه سازمان سیا برنامه ریزی های بسیاری برای یک فتنه و شورش سراسری در ایران پی ریزی کردند و همگان نیز شاهد حمایت های دشمنان از فتنه گران بودیم، ولی این فتنه با بصیرت و دشمن شناسی مردم خاموش گردید.

حجت الاسلام رضایی  عنوان کرد: دشمن از هر روزنه ای برای ضربه زدن به انقلاب و نظام استفاده می کند و برای اینکار از عوامل خودفروخته و خائن داخلی استفاده می کند، لذا باید در مباحث سیاسی و اجتماعی بسیار هوشیار باشیم و هرگز از مسیر ولایت فقیه خارج نشویم، زیرا خروج از مسیر انقلاب و ولایت فقیه ما را به سمت بیراهه خواهد برد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: امروز شما طلاب به عنوان هادیان و منادیان دین اسلام حضوری مستمر و کارآمد در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان داشته باشید و هرگز خود را از اجتماع دور نکنید، زیرا جامعه اسلامی نیازمند روحانی و عالم دینی است.

حجت الاسلام رضایی در پایان گفت: وجود شبهات دینی و اعتقادی در سطح جامعه امروزی می طلبد که شما طلاب و روحانیون پاسخگوی این شبهات باشید و از به بیراهه رفتن افراد جامعه جلوگیری کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha