جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دارالکتب

حوزه/ غرفه انقلاب اسلامی در پنجمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان، مجموعه کتب خود را تحت عنوان انتشارات انقلاب اسلامی نمایندگی مشهد برای بازدید مخاطبان و علاقه مندان عرضه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوز» از مشهد، غرفه انقلاب اسلامی در پنجمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان، مجموعه کتب خود را تحت عنوان انتشارات انقلاب اسلامی نمایندگی مشهد جهت بازدید مخاطبان و علاقه مندان عرضه کرد.

کتب «خون دلی که لعل شد»، «اندیشه مقاومت»، «شرح نهج البلاغه در سه جلد»، «ارمغان، دستاوردهای انقلاب»، «صورت و سیرت انقلاب اسلامی»، «شعار سال»، «هندسه انقلاب»،   «غنا»، «فی ضلال القرآن» و «تغلب» از جمله تازه های نشر انتشارات انقلاب از مجموعه آثار مقام معظم رهبری می باشند که امسال در پنجمین نمایشگاه کتب حوزوی عرضه شده اند.

کتب «همرزمان حسین»، «دو امام مجاهد»، «کتاب عدالت»، «صلح امام حسن» و «تفسیر سوره برائت» همچنین از دیگر آثار پرفروش این غرفه در نمایشگاه هستند که با استقبال گسترده مواجه شده است.

این غرفه از ابتدای نمایشگاه نسبتا بازخورد خوبی داشته، اما از میان کتب مقام معظم رهبری دو کتاب ایشان یکی «خون دلی که لعل شد» و دیگری تفسیر سوره برائت جایگاه ویژه تری دارد که تفسیر سوره برائت نگاه تازه ای به سوره توبه داشته و کتاب دیگر نیز به بررسی خاطراتی از تبعیدها و مبارزات رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) پرداخته است.

شایان ذکر است؛ این غرفه در مجموعه نمایشگاه های تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی برای نخستین بار با ارائه صد عنوان کتاب از مجموعه آثار مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) حاضر شده است که علاقه مندان به تهیه کتب  آثار رهبر انقلاب(مد ظله العالی) می توانند به آدرس انتشارات به نشانی خیابان خسروی نو، اندرزگو ۱۲ پلاک ۲۱ مراجعه فرمایند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha