پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مرکز نشر هاجر

حوزه/ مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران امسال در پنجمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی خراسان با عرضه بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب، حضور پررنگ و ارزشمندی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران امسال در پنجمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حضور پررنگ و ارزشمندی داشته است.

میلاد مینایی، مسئول رسانه مرکز نشر هاجر گفت: این مرکز وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران از سال ۱۳۸۳ تاسیس شد و فعالیت ها و ماموریت های خود را با اهداف کلان حوزه های علمیه خواهران آغاز کرد.  

وی ادامه داد: از فعالیت های این مرکز می توان به چاپ و نشر آثار مکتوب تولیدی حوزه های علمیه خواهران مشتمل بر آثار آموزشی، علمی و پژوهشی، چاپ و نشر آثار قابل انتشار در حوزه فرهنگ و معارف اسلامی، تهیه، تامین و ارسال کتاب های تحصیلی حوزه های علمیه خواهران و حمایت از هنرمندان طلبه در عرصه های گوناگون اشاره کرد.

مینایی با بیان این که مرکز نشر هاجر با بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در پنجمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی شرکت کرده است، ابراز کرد: بیش از ۲۰ عنوان از این کتب نیز چاپ اول هستند.

وی همچنین عرضه کتب و دوره ۹ جلدی «فرهنگنامه فاطمی»، «عرفان نظری»، «رسالت و سیمای آرمانی بانوان طلبه»، «قرآن و عوامل پیشرفت با رویکرد علم و فناوری» و «مهارت های زندگی» را از جمله تازه های نشر این مرکز عنوان کرد.

مسئول رسانه مرکز نشر هاجر ضمن اشاره به ارائه تسهیلات متمرکز خرید کتاب(بن)، بیان کرد: امسال تسهیلات شایسته ای از سوی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان برای طلاب، اساتید و مخاطبان تخصصی این نمایشگاه فراهم شد اما شایسته است تا با توجه به اقتضائات روز در سال های آینده تسهیلات بیش تری برای این منظور اختصاص داده شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha