سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
غبارروی گلزار شهدا توسط کارکنان مرکز خدمات

حوزه/ معاونان و مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس با حضور در گلزار شهدای قم به ساحت مقدس شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مسئولان مرکز خدمات به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس با حضور در گلزار شهدای قم، ضمن قرائت زیارت عاشورا و عطرافشانی مزار شهدا، یاد آنان را گرامی داشتند.
بر اساس این گزارش: حجت الاسلام و المسلمین طاهری مدیر مرکز خدمات استان قم در این مراسم در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد شهدا، پیروزی حق بر باطل را مدیون رشادت‌های شهدایی نظیر شهیدان زین‌الدین دانست و افزود: توفیق در هشت سال دفاع مقدس نتیجه لطف خداوند، دعای امام زمان (عج) و ایثار و فداکاری ملت بزرگ ایران است.
مدیر مرکز خدمات قم، ایثار و مجاهدت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را یادگار حضرت سیدالشهداء (علیه‌السلام) عنوان و خاطرنشان کرد: امروز بهترین ندای تاریخ معاصر، ندای لبیک یا حسین (علیه‌السلام) است.
وی با اشاره به این که اولین تجلیل کننده شهدا، خداوند متعال است، اظهار داشت: بنا بر آیات قرآن کریم، شهدا زنده‌اند و نباید آنها را مرده تصور کرد.
حجت الاسلام و المسلمین طاهری با بیان این که راه شهدا باید ادامه یابد، گفت: ان‌شاءالله همه ما همانند شهدا، پشتیبان رهبر و امام خود باشیم و در مقابل استکبار جهانی ایستاده و با عنایت خداوند متعال و دعای امام زمان (عج) به پیروزی نهایی برسیم.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha