سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مجتبی عبداللهی، رئیس اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: بارها اثبات شده خانواده ها و دانش آموزانی که با وجود مشکلات فراوان در زندگی، توانسته اند به تحصیلات عالی دست یابند، در رفع مشکلات آینده کشور سهیم بسزایی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، مجتبی عبداللهی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران، در مراسم همایش مهر که صبح امروز به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید در مجتمع آموزشی موقوفه متقین برگزار شد، اظهارداشت: دانش آموزان ایران اسلامی هم در راه علم و هم در راه دفاع از میهن اسلامی مان توانسته موفق باشند و در راه دفاع از کشور ۳۳ هزار شهید تقدیم کشور کرده است.

وی ادامه داد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم که در این امنیت و آسایش زندگی می کنیم و بدون هیچ مشکلی در راه علم آموزی تحصیل و تلاش می کنیم.

عبداللهی با بیان توضیحی از سابقه مجتمع آموزشی متقین، گفت: مجموعه متقین یکی از مجموعه های بزرگ اوقافی استان تهران است که واقف آن شخصی به نام عزیز خان ندایی بوده است و در دوره قاجار این مجموعه را برای دانش آموزان بی بضاعت و برای تعلیم و تربیت ایتام راه اندازی کرده بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران ادامه داد: بارها اثبات شده خانواده ها و دانش آموزانی که با وجود مشکلات فراوان در زندگی، توانسته اند به تحصیلات عالی دست یابند، در رفع مشکلات آینده کشور سهیم بسزایی دارند.

وی خطاب به دانش آموزان حاضر در این مراسم تاکید کرد: شما دانش آموزان آینده سازان کشور و میهن اسلامی ایران هستید و آینده کشور در دستان شما است.

عبداللهی در پایان خاطرنشان کرد: دانش آموزان و مربیان مدرسه متقین اگر بتوانند متنی را با موضوع «چه کنیم از خودمان نام نیک باقی بگذاریم» تهیه کنند برای نفرات اول تا پنچم دانش آموزی در هر مقطع تحصیلی جایزه ای مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و مربیان جایزه سفر مشهد مقدس اهداء خواهد شد.

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha