سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کمک 100 هزار دلاری مسلمانان تورنتو برای مبارزه با فقر و تنگدستی

حوزه/ در کمپینی که به صورت سراسری در شهر تورنتوی کانادا به منظور مبارزه با فقر و تنگدستی، در نماز پرشکوه جمعه برگزار شد ، مسلمانان موفق به جمع آوری 100 هزار دلار کمک مالی شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» جامعه مسلمانان تورنتو در کانادا، با شرکت در ابتکار مبارزه با فقر کمک مالی 100 هزار دلاری  جمع آوری کردند. این کمپین به صورت سرتاسری در تمامی مناطق شهر تورنتو برگزار شد و اعضای جامعه اسلامی با حضور در نماز پرشکوه جمععه در میدان ناتان فلیپس در خارج از سالن شهرداری کمک هایشان را اهدا کردند.

دانیله زانوتی رئیس و سرپرست یونایتد وی در تورنتوی در جمع کثیر شرکت کنندگان در نماز جمعه گفت: ممنون که امسال به ما پیوستید و ما را در این خط مقدم یاری می رسانید.

وی افزود: شما در کنار 200 هزار اهداءکننده دیگر سرتاسر تورنتو ایستاده اید تا تضمین کنیم که مردم در تمامی نقاط شهر نیازهای اولیه شان از جمله نان، سقفی بالای سر و دوستانی که به آن تکیه کنند داشته باشند. وبه این ترتیب امید را بهشان میدهیم.

دانیله خاطرنشان کرد: در این مکان که یکی از قابل سکونت ترین شهرهای دنیا محسوب می شود و آن را دوست داریم، اما پایتخت فقر کودکان در کانادا می باشد و نابرابری درآمد و فقر غیرقابل گریز بین مردم ما فاصله انداخته است.

گفتنی است انجمن مسلمانان کانادا (مک) برگزار کننده رویداد «امید و نماز» بود و دیگر خیریه های اسلامی نیز از این حرکت حمایت نشان دادند. شبکه ای از 27 آژانس و سازمان مدنی و خیریه در این راستا فعالیت داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha