سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
یاد یاران

حوزه/ معاون مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم با اعلام برنامه‌های ویژه بانوان در هفته دفاع مقدس از اختصاص سه غرفه ویژه بانوان در نمایشگاه بزرگ ویژه هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: غرفه مشاوره و روانشناسی و عفاف و حجاب ازجمله غرفه‌های ویژه بانوان در نمایشگاه «یاد یاران» هستند.

افسانه زمانی مهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برای این هفته، برنامه‌های متعدد و متنوعی از سوی دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم در حوزه بانوان در نظر گرفته‌شده است.
معاون مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم برنامه‌های هفته دفاع مقدس در حوزه زنان و خانواده را مورداشاره قرار داد و گفت: در این هفته از کارمندان خانمی که خواهر شهید یا ایثارگر هستند تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی دیدار با خانواده‌های شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: همچنین بانوانی که در دفاع مقدس در امور پشتیبانی و دفاعی اثرگذار بودند شناسایی‌شده‌اند و در نمایشگاهی که به مناسبت این هفته در قم برگزار می‌شود تجلیل خواهند شد.

زمانی مهر از اختصاص سه غرفه ویژه بانوان در نمایشگاه بزرگ «یاد یاران» که در حدفاصل جمکران و شهرک قدس برگزار می‌شود، خبر داد و گفت: در این نمایشگاه برنامه زنده رادیویی نیز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: غرفه مشاوره و روانشناسی و عفاف و حجاب ازجمله غرفه‌های ویژه بانوان در نمایشگاه «یاد یاران» هستند که علاقه‌مندان می‌توانند به بازدید از این غرفه‌ها بپردازند.

معاون مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس را تجلیل از 7 نفر از بانوانی که به‌تازگی به دین مبین اسلام مشرف شده‌اند عنوان و اظهار کرد: این بانوان به‌عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، در نمایشگاه یاد یاران تجلیل خواهند شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha