جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید حسن فاضلیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: شهدا و رزمندگان با تمام وجود برای دفاع از انقلاب و اسلام به میدان رفتند و تا پای جان برای دفاع از این آرمان ایستادگی کردند.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان مدیرحوزه علمیه خواهران استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: امیرالمومنین (ع) می فرمایند جهاد دری از درهای بهشت است و طریقی است که انسان را خیلی زود به مقصد می رساند.

وی افزود: جنگی که دشمن بر ما تحمیل کرد یک هدف استکباری بود تا جمهوری اسلامی ایران را از پای درآورد و در این راه نیز از هیچ کاری دریغ نکردند.

این استاد حوزه رهبری امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس را بسیار موثر عنوان کرد و گفت: علیرغم همه نقشه های دشمن، با همت نیروهای انقلابی و با شعار جنگ جنگ تا پیروزی و با رهبری های امام راحل ریشه ظلم از جمهوری اسلامی ایران کنده شد.

وی تصریح کرد: جنگ جهانی واقعی، جنگ هشت ساله جمهوری اسلامی ایران بود نه جنگ جهانی اول و دوم، چرا که در این جنگ هشت ساله اکثر کشورهای دنیا در برابر انقلاب اسلامی و در کنار رژیم بعث صف کشیده بودند تا انقلاب و جمهوری اسلامی را نابود کنند.

امام جمعه موقت همدان با تاکید بر توجه و انتشار رشادت های هشت ساله نیروهای نظامی و بسیجی، ابراز داشت: در حکومت های قبل از جمهوری اسلامی بخش های زیادی از ایران در جنگ های مختلف جدا شده بودند اما در طول هشت سال دفاع مقدس با رشادت ها و از خودگذشتگی های نیروهای انقلابی حتی ذره ای از خاک ایران جدا نشد و این نشان از تلاش های این نیروها دارد

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهدا و رزمندگانی با تمام وجود برای دفاع از انقلاب و اسلام به میدان رفتند و تا پای جان برای دفاع از این آرمان ایستادگی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha