جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار نیروهای نظامی و انتظامی با نمیانده ولی فقیه در استان همدان

امام جمعه همدان گفت: دفاع مقدس نشان داد مبدا قدرت یک ملت اتصال به مبدا قدرت اصلی است و همین که رزمندگان ما اعتقاد داشتند ابر قدرت خدا است باعث شد با اتصال به مبدا قدرت اصلی از هیچ چیزی نترسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در مراسم دیدار یگان های نظامی و انتظامی استان با نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر این که جبهه و دفاع مقدس تقویت کننده آرمان های انقلاب و جمهوری اسلامی بود اظهار داشت: یکی از خوبی هایی که جنگ برای کشور ما داشت این بود که، دفاع مقدس سربازان کشور را تربیت کردند.

وی افزود: مرحوم آقا نجفی همیشه می گفتند در چهره بچه هایی که به جبهه می خواستند اعزام شوند و یا از جبهه بر می گشتند همان حالتی را می بینم که در چهره آقای قاضی می دیدم و این نشان از تقوای سربازان جبهه اسلام دارد.

امام جمعه همدان با بیان این که دفاع مقدس یک مدرسه به تمام معنا بود یادآور شد: امروز بهترین نیروهای ما همان افرادی هستند که در جبهه ها تربیت شدند و بار مسئولیت را بر دوش می کشند.

وی با اشاره به دستاوردهای نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ابراز داشت: آمریکا با کسی تعارف ندارد و لذا این که جرأت حمله به ایران را ندارد حاکی از قدرت بازدارندگی نیروهای نظامی ماست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان این که عربستان در برابر آمریکا به حساب نمی آید، اظهار داشت: کشوری که ادعای ابر قدرتی دارد و به معنای واقعی کلمه، فرعون زمان است، با وجود مدیریت همین بچه های جنگ امروز جرات حمله به کشور را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه واقعا باید بگوییم "خدا خرمشهر را آزاد کرد" اظهار داشت: در آن زمان ما توان نطامی و تسلیحاتی مورد نیاز را برای مقابله با ابر قدرت های آن زمان نداشتیم و توانمان هم قابل مقایسه با آن ها نبود اما این کشور که در دوران پهلوی خاکش به یغما رفته بود در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاکش جابه جا نشد و این یک افتخار است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی ادامه داد: دفاع مقدس نشان داد مبدا قدرت یک ملت اتصال به مبدا قدرت اصلی است و همین که رزمندگان ما اعتقاد داشتند ابر قدرت خدا است باعث شد با اتصال به مبدا قدرت اصلی از هیچ چیزی نترسند.

وی خواستار احیا ارزش های دوران دفاع مقدس شد و گفت: این ارزش ها باید احیا شود و برای نسل جوان بگوییم که شهدای ما به خاطر اسلام جنگیدند و به دنبال این هدف بودند که پرچم اسلام را در سراسر عالم برافراشته کنند.

امام جمعه همدان با بیان این که ملت ما در جنگ تحمیلی عزت خودش را حفظ کرد، اظهار داشت: جنگ ما بر سر خاک نیست، بلکه هر جا اعتقادات به خطر بیفتد ما هستیم، هر کجا که باشد و لذا ما برای اسلام خواهیم جنگید و شما نیز به عنوان مدافعان اسلام و حریم اهل الله پرچمداران این مسیر هستید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha