شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
photo_۲۰۱۹-۰۹-۲۳_۰۸-۲۰-۵۵.jpg

حوزه/ همایش «گنج جنگ» ویژه برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس، با راویتگری حبیب الله خسروجردی و اجرای تئاتر توسط گروه فرهنگی هنری رضوان در محل مدرسه علمیه نجمه خاتون(سلام الله علیها) برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، همایش «گنج جنگ» ویژه برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس، با راویتگری حبیب الله خسروجردی و اجرای تئاتر توسط گروه فرهنگی هنری رضوان در محل مدرسه علمیه نجمه خاتون(سلام الله علیها) برگزار گردید.

خانم اوستادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به ضرورت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: موضوع همایش امروز با عنوان «حسین مرا آباد خواهد کرد» بود. در این همایش آقای خسروجردی از راویان هشت سال دفاع مقدس به بیان ویژگی ها و جایگاه شهدا اشاره کردند و به تطبیق تاریخی اهداف و رسالت شهدای کربلا و هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

وی ادامه داد: آنچه که امروز در این همایش بدان تاکید شد، اهمیت توسل به اهل بیت(ع) و بازبودن راه توبه به واسطه عشق به أباعبدالله(علیه السلام) می باشد و امیدواریم طلاب در مسیر سیر و سلوک و معرفت پیدا کردن به امام حسین(ع) پیشقدم باشند.

مسئول فرهنگی حوزه نجمه خاتون(س)، افزود: یکی از توصیه های راوی این همایش به طلاب، قدرشناس بودن به طلبگی بود و تاکید داشتند افرادی که توفیق خدمتگزاری به عنوان سرباز امام زمان(عج) را پیدا کرده اند، سجده و نماز شکر بجا بیاورند و قدر این جایگاه را بدانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مطالعه کتب «راز درخت کاج»، «من زنده ام» و «دختر شینا» از دیگر توصیه های روای دوران دفاع مقدس به طلاب بود. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha