شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسللام و المسلمین آل هاشم

حوزه/ حجت الاسلام آل هاشم گفت: امروز چون دشمن از برخورد سخت افزاری نتیجه نگرفته است با نفوذ فرهنگی آرمان‌های شهدا را نشانه گرفته است و با حذف عنوان شهید از خیابان‌ها و معابر می خواهد به اهداف خود برسد، اما با نقش آفرینی جوانان و ارتقا علمی و معنوی در این برهه هم ناموفق خواهد بود.

به  گزارش خبرگزاری «حوزه»  از تبریز حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم امروز در مراسم گشایش مدارس علمیه خواهران آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دشمن در قالب جنگ نرم در مسائل دینی شبهه افکنی می‌کند، گفت: شکوفایی استعدادها در حوزه‌های علمیه و بهره‌گیری از معلومات اندیشمندان علمی و فقهی، بسیاری از توطئه‌های استکبار را خنثی می‌کند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر ارتقا تحصیلی طلاب خواهر، تصریح کرد: تلاش دشمنان براین است  مسیر شتاب علمی کشور را مختل کنند از این رو درجا زدن در حوزه علمی جایز نیست.

وی با تقدیر از فعالیت های علمی و فرهنگی انجام در مدارس مختلف افزایش قدرت پاسخگویی به شبهات را در گرو ارتقا تحصیلی و معنویت و تذهیب نفس دانست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقارن بهار تعلیم و تربیت با هفته گرامیداشت دفاع مقدس، گفت: ملت ایران در این جنگ تحمیلی با غلبه بر اهداف سلطه جویانه عراق به پشتیبانی غرب و شرق پیروز میدان شد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه براندازی نظام اسلامی، تجزیه کشور از جنوب و تسلط بر نفت منطقه از اهداف نظام استکبار در جنگ تحمیلی بود تصریح کرد : وحدت کلمه و جانفشانی جوانان مومن و انقلابی اجازه نداد دشمن در رسیدن به نقشه‌های خود موفق باشد.

دشمن با نقش آفرینی جوانان، در حذف نام شهدا از معابر شکست خواهد خورد

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: امروز چون دشمن از برخورد سخت افزاری نتیجه نگرفته است با نفوذ فرهنگی آرمان‌های شهدا را نشانه گرفته است و با حذف عنوان شهید از خیابان‌ها و معابر می خواهد به اهداف خود برسد، اما با نقش آفرینی جوانان و ارتقا علمی و معنوی در این برهه هم ناموفق خواهد بود.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha