پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری به مدرسه فنی و حرفه ای فارابی شهر چغادک رفت و با مدیر، معاونان، دبیران و دانش آموزان این مدرسه دیدار و با اهدای لوح تقدیری به دانش آموزان، آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس شهر چغادک امروز با حضور حجت الاسلام خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر نواخته شد.

حجت الاسلام رضا خدری در جمع دانش آموزان مدرسه رئیسعلی دلواری شهر چغادک، با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: علوم توسط مسلمانان در جهان ظهور و بروز کرد و سایر مردم در جهان این علوم را از دانشمندان مسلمان همچون ابن سیناها و فارابی ها فرا گرفتند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: امروز شور و نشاط و انگیزه باید معلمانان و دنش آموزان را فرا گیرد و به خود افتخار کنند.

وی، دانش آموزان را به فراگیری درس تشویق کرد و افزود: شما دانش آموزان آینده سازان این مملکت هستید و کشور را در آینده ای نزدیک اداره خواهید کرد، بنابراین تلاش کنید و درس را جدی بگیرید تا به مدارج علمی را کسب کنید.

 حجت الاسلام خدری همچنین به مدرسه فنی و حرفه ای فارابی شهر چغادک رفت و با مدیر، معاونان، دبیران و دانش آموزان این مدرسه نیز دیدار و با اهدای لوح تقدیری به دانش آموزان، آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.  
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha