سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تیم ملی کبدی جوانان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: امروز شما تحت پرچم جمهوری اسلامی در عرصه ورزشی حضور دارید، کشوری که برخاسته از خون شهیدان و رشادت های رزمندگان است، حضور شما با اهتمام به دین و ولایت می تواند بر اعتلای این کشور کمک کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد سعیدی عصر امروز در دیدار کادر فنی و ملی پوشان تیم کبدی جوانان ایران در سالن محراب حرم مطهر اظهار داشت: ما در کشوری انقلابی و بر اساس تعالیم دینی زندگی می کنیم، از این رو تمامی فعالیت های ما در عرصه های مختلف نیز رنگ و بوی دینی و اسلامی داشته باشد.

وی افزود: این رویکرد باید در تمامی کارهای علمی و ورزشی مشهود باشد؛ چراکه همه کشورها در این عرصه ها حضور فعال دارند و در این میان حضور انقلابی و دینی جوانان با صبغه اسلامی در عرصه های بین المللی، ما را نسبت به آنها متمایز می کند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان این که شما با روحیه ولایی و دینی و استعدادهایتان می توانید در عرصه ورزش موفقیت های بسیاری به دست آورید، گفت: امروز شما تحت پرچم جمهوری اسلامی در عرصه ورزشی حضور دارید، کشوری که برخاسته از خون شهیدان و رشادت های رزمندگان است، حضور شما با اهتمام به دین و ولایت می تواند بر اعتلای این کشور کمک کند.

آیت الله سعیدی یادآور شد: ورزش کبدی، از ورزش های شیرین و مردمی است که به صورت سنتی انجام می شود و این در ورزش مسئله خوبی است.

در ابتدای این دیدار نیز سید جواد نیک قلب، سرپرست تیم ملی کبدی جوانان ایران گزارشی از روند مسابقات جهانی کبدی که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در جزیره کیش برگزار می شود، ارائه داد.

خاطرنشان می شود: در پایان این مراسم، پیراهن تیم ملی کبدی ایران از سوی کادر فنی تیم ملی جوانان این رشته به آیت الله سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اهدا شد.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha