شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سال تحصیلی بانوان

راوی موسسه تفحص سیره شهدا و هشت سال دفاع مقدس امنیت امروز ایران را دستاورد شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دانست و گفت: در جامعه‌ای که امنیت خود را مدیون خون شهدا است برگزاری چهارشنبه‌های سفید و بی‌حجابی دشمنان دین درملأعام تاسف آور است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله انگیسه ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید طلاب و مدارس علمیه خواهران که در سالن اجتماعات مدرسه معصومیه (س)  برگزار شد، با بیان علل رفتارهای حاکم بر جامعه اظهار داشت: باید بدانیم نیازهای مردم رفتار حاکم بر جامعه را مشخص کرده و برای اصلاح جامعه نیازمند ایجاد تغییر در جهان‌بینی مردم جامعه هستیم.
وی داشتن محبت نسبت به انقلاب و آرمان‌های اسلامی را کافی ندانست و افزود: ملاک صداقت در بیان و ابراز ارادت نسبت به دین و اسلام میزان هزینه‌ای است که ما حاضر به پرداخت آن برای اثبات این محبت هستیم، مشخص می‌کند.
راوی موسسه تفحص سیره شهدا و هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: هزینه واقعی را شهدا و اسرا با از خود گذشتی خود به ما نشان داده‌اند و امروز باید با الگوبرداری از آن‌ها مودت خود را به اسلام و دین با همه وجود ابراز کنیم.
وی با گلایه از رفتار برخی از مدیران کشور گفت: اسرای ما در زندان‌های بعث حاضر به مصاحبه با خبرنگاران بی‌حجاب غربی نبوده‌اند اما متأسفانه امروز نمایندگان مجلس برای گرفتن عکس یادگاری با موگرینی به‌صف می‌ایستند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین انگیسه  امنیت امروز ایران را دستاورد شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دانست و گفت: در جامعه‌ای که امنیت خود را مدیون خون شهدا است برگزاری چهارشنبه‌های سفید و بی‌حجابی دشمنان دین درملأعام تاسف آور است.
وی ریشه مشکلات فرهنگی جامعه را در عدم تبیین مودت حقیقی برای مردم خواند و خاطرنشان کرد: باید برای نشان دادن مودت حقیقی خود به اسلام و حجاب به میدان عمل‌آمده و از محبت‌های دنیوی چشم‌پوشی کنیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین انگیسه  ادامه داد: با مرور زندگی شهدای مدافع حرم و همسران و فرزندان آنان با بصیرت و مودت حقیقی آشنا می‌شویم زیرا آنان هزینه محبت خود به دین و اسلام را باجان و بیتابی فرزندان خودپرداخت کرده‌اند.
وی با درخواست از طلاب برای پیروی از سخن مقام معظم رهبری که بیان کرده‌اند "خرمشهرها درراه است"  تأکید کرد: برای آزادسازی خرمشهرها باید هزینه پرداخت کرده و در دفاع از حجاب و پاسخگویی به شبهات گام برداشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha