شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ دیدار مسئولین فرهنگی ستاد اربعین با آیت الله اعرافی

حوزه/ دو اثر اربعینی کمیته فرهنگی ستاد اربعین کشور با حضور آیت الله اعرافی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آثار فرهنگی و ادبی کمیته فرهنگی ستاد اربعین کشور امروز با حضور آیت الله اعرافی و اعضای این کمیته در مرکز مدیریت حوزه های علمیه در قم رونمایی شد.

حجت الاسلام  یوسفیان مولف یکی از این کتب یعنی کتاب « سفر از من باز نمی گردد » در این مراسم گفت: مجموعه تلاش های خوبی در کارگروه شعر وادب کمیته فرهنگی ستاد اربعین صورت گرفت که این کتب از جمله این تلاش ها است.

وی افزود: در همین راستا 4 تا 5 مجموعه چاپ شد و من هم عضو این مجموعه در سال گذشته بودیم؛ البته توفیق بزرگی است که انسان با این قصد برود که واقعه ای را ثبت کند زیرا خیلی از چیزها وقتی می رود که یک واقعه را ثبت کند به چیزهایی توجه می کند که در گذشته توجه نکرده بود.

این نویسنده حوزوی یادآورشد: توفیق بزرگی بود که انسان با این نگاه به کربلا برود و این سفر معنوی را با نگاه ثبت وقایع نگاه کند و آن را درست روایت کند.

وی با اشاره به تالیف شخصی خود بیان کرد: در این کتاب چند فعالیت انجام شد؛ نخست اینکه تلاش کردیم که این سفر را به شکلی ترسیم کنیم که اگر کسی این سفر را تجربه نکرده باشد به همه زوایا و حال و هوای آن حوالی آگاه شود.

حجت الاسلام یوسفیان گفت: گاهی مجبور بودیم در این سفر این سه طریقی که به سمت کربلا می روند را برویم و برویم و می رفتیم و بر می گشتیم تا در این سه مسیر رخ می دهد به اندازه خود ثبت کنیم.

این نویسنده حوزوی یکی از بخش های این کتاب را، انجام مصاحبه های میدانی ذکر کرد و گفت: در این مصاحبه ها با افرادی که با اشکال و وضعیت های مختلف از جمله زائران کشورهای خارجی، سفر اولی ها و... در این مسیر حضور یافته بودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha