شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام جباری امام جمعه شوط

حوزه/ حجت الاسلام جباری گفت: باید در مدارس و دانشگاه‌ها سعی شود با تقویت بنیه‌های علمی و زیرساخت‌های آموزشی و توجه بیش از پیش به امر مهم پرورش زمینه رشد فکری و فرهنگی دانش آموزان و دانشجویان را فراهم نموده و با تبیین اهداف میان مدت و بلند مدت ارتقاء شاخص‌های علمی و پرورشی را ترسیم کرد.

حجت الاسلام محمدرضا جباری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید مدارس اظهار داشت: این روزها را باید سرآغاز لبخندها و شادی‌های فرزندان مستعد و با اراده این مرز و بوم تلقی کرد که توسعه همه جانبه میهن خود را از هم اینک در سر می‌پرورانند.

وی اضافه کرد: بی شک مدرسه دومین خانه و مأمن آینده سازان و نخستین نهاد اجتماعی برای ورود به دنیای جدیدی است که از اکنون باید در آن، تمرین خودباوری، علم اندوزی و نگاه توسعه نگر داشت.

امام جمعه شوط بیان داشت: استان آذربایجان‌غربی مستعد، با پتانسیل‌های فکری و معنوی و برخورداری از نیروهای زبده و کار آزموده مرهون تلاش بی وفقه معلمان و فرهنگیان دلسوزی است که در همین مدارس درس عشق دادند و مشق ایمان کردند.

وی افزود: باید در مدارس و دانشگاه‌ها سعی شود با تقویت بنیه‌های علمی و زیرساخت‌های آموزشی و توجه بیش از پیش به امر مهم پرورش زمینه رشد فکری و فرهنگی دانش آموزان و دانشجویان را فراهم نموده و با تبیین اهداف میان مدت و بلند مدت ارتقاء شاخص‌های علمی و پرورشی را ترسیم کرد.

حجت الاسلام جباری تصریح کرد: همه فرهنگیان محترم اعم از معلمان، مربیان، مدیران و استادان دانشگاه سعی کنند افزایش راندمان علمی و ارتقاء شاخص‌های فرهنگی را از اولویت‌های مهم خود تلقی کنند و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری گام بردارند و بیش از گذشته همت ورزند.

وی ادامه داد: دانش آموزان و دانشجویان سعی کنند بر اساس رسالت خطیر و ذاتی خود تلاش در راستای تحصیل همراه با تهذیب را دوچندان کرده و توسعه فرهنگی و کمک به آینده استان را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha