چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
میز خدمت در همدان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، شب گذشته با حضور در مسجد توحید در یکی از محلات کم برخوردار شهر همدان و برگزاری میز خدمت، به درد و دل مردم گوش داد و به مشکلات آن ها رسیدگی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، شب گذشته با حضور در مسجد توحید در یکی از محلات کم برخوردار شهر همدان و برگزاری میز خدمت، به درد و دل مردم گوش داد و به مشکلات آن ها رسیدگی کرد.

وی در این دیدار با تاکید بر این که این دیدار ها باید در محلات مختلف برگزار شود اظهار داشت: با تبلیغاتی که در سطح محلات برای حضور همه مردم انجام می شود و دعوت از ارگان های مختلف زمینه برای رفع بسیاری از مشکلاتی مردم ایجاد می شود.

امام جمعه همدان افزود: از آن جایی که شاید عده ای از مردم دسترسی راحت به مسئولان نداشته باشند، برگزاری این میزهای خدمت در مناطق کم برخوردار می تواند گام مهمی در تحقق عدالت اجتماعی در جامعه باشد.

وی با بیان این که یکی از مشکلات شهری این است که شهرداری ها موظفند درآمد هر منطقه را در همان منطقه خرج کند یادآور شد: این قانون باید به صورت جدی تغییر کند و مورد بازنگری قرار گیرد چرا که در این مناطق درآمد مردم کم تر است و در نتیجه هزینه های کمتری نسبت به مناطق دیگر صورت می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به این که قرار است این قانون تغییر کند، خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مشکلات موجود، علیرغم توجه به مناطق کم برخوردار در سال های اخیر، تراکم مشکلات در طول سال ها است و این که انتظار داشته باشیم همه این مشکلات در یک مدت کوتاه برطرف شود انتظاری دور از واقعیت است.

وی، خواستار تمرکز خدمت رسانی در مناطق کم برخوردار شد و گفت: این عزیزان حاشیه شهر نیستند بلکه اصل شهر هستند چرا که ما اصل و فرع و بالا و پایین نداریم و همه مردم برای ما باید اصل باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی تصریح کرد: امیدواریم این حرکت های مبارک با توجهات بیشتری همراه باشد و حضور مسئولان در این مناطق بیشتر باشد چرا که قطعا هر چه مسئولان بیشتر پای حرف مردم بشینند، آشنا شدن آن ها با مشکلات زمینه را برای رفع مشکلات فراهم خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha