پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طرح امین

حجت الاسلام دلپاک گفت: در طول چند سال فعالیت طرح امین در مدارس، مدیران، دبیران و حتی والدین دانش آموزان رضایت خود را از این طرح بارها ابراز کرده اند و حتی بعضی از والدین یکی از ملاک های انتخاب مدرسه برای فرزندانشان وجود طرح امین در مدرسه می باشد.

حجت الاسلام ابراهیم دلپاک، مسئول طرح امین استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به اجرای طرح امین در مدارس استان همدان، گفت: طرح امین تفاهم نامه ای بین حوزه های علمیه و آموزش و پرورش است که هدف اصلی آن به کارگیری طلاب آقا و خانم در جهت تربیت اعتقادی، دینی، مشاوره و فعالیت های فرهنگی در کنار دانش آموزان می باشد.

وی افزود: این طرح که از سال ۱۳۹۱فعالیت خود را آغاز کرده، توانسته است ۲۰مدرسه را تحت پوشش خود قرار دهد و در حال حاضر مدارس تحت پوشش خود را به ۱۱۰مدرسه رسانده  امیدواریم به زودی با توکل بر خدا به این تعداد مدرسه را به ۱۴۰مدرسه برسانیم.

این کارشناس تبلیغی با تاکید بر این که اجرای این طرح موفقیت آمیز بوده است، خاطر نشان کرد: در طول چند سال فعالیت طرح امین در مدارس، مدیران، دبیران و حتی والدین دانش آموزان رضایت خود را از این طرح بارها ابراز کرده اند و حتی بعضی از والدین یکی از ملاک های انتخاب مدرسه برای فرزندانشان وجود طرح امین در مدرسه می باشد.

وی به نحوه فعالیت مربیان و مبلغان در طرح امین اشاره کرد و گفت: هریک از مربیان طرح امین در هر هفته ۲۴ساعت در مدرسه فعالیت دارند و در این مدت به پرورش مبانی اعتقادی و دینی بین دانش اموزان می پردازند.

حجت الاسلام دلپاک تصریح کرد: علاوه بر طرح امینف برنامه گفتمان دینی در مناسبت های مختلف برای پاسخ به شبهات و سؤالات دینی و همچنین اقامه ی نماز جماعت در مدارس از جمله برنامه های مبلغان حاضر در این طرح است.

وی در پایان با تاکید بر این که تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله داریم یادآور شد: ما همچنان مشغول جذب مربیان برای اجرای طرح امین هستیم و در این زمینه نیز با نماینده ولی فقیه در اسنان و امام جمعه همدان و مدیر حوزه علمیه استان گفت و گوهایی انجام داده ایم که امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha