پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ثبت نام

حوزه/ مدیر کل امور تربیتی از آغاز ثبت نام اینترنتی سلسله آزمون‌های پنج‌مرحله‌ای تثبیت ویژه حافظان قرآن کریم جامعه‌الزهرا علیهاالسلام خبر داد و گفت: حافظان شرکت کننده در آزمون های سالانه تثبیت قرآن کریم، ملزم به ثبت نام اینترنتی در سایت هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ، سرکار خانم طیبه سادات طباطبایی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، با اعلام این خبر گفت: اداره قرآن و حدیث طبق روال هر سال، مسابقات تثبیت ویژه حافظان قرآن کریم را در پنج مرحله برگزار می‌کند.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: این مسابقات با هدف ارتقای کیفیت حفظ حافظان قرآن کریم جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از مهر سال جاری آغاز می‌شود و تا فروردین سال ۱۳۹۹ادامه دارد.

طباطبایی، مهلت ثبت نام در این دوره از مسابقات را تا روز سه شنبه ۲۲ مهر اعلام کرد و گفت: جهت تمرکز و سهولت اطلاع‌رسانی این آزمون‌ها، ثبت نام فقط به صورتی اینترنتی از طریق سامانه  https://qh.jz.ac.ir در سایت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و پس از مطالعه دقیق آیین‌نامه انجام می‌شود.

مدیر کل امور تربیتی بیان داشت: نخستین مرحله این مسابقات روز پنجشنبه ۲۵ مهر با حضور حافظان قرآن کریم در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این مسابقات با حضور در پنج مرحله‌ آزمون شفاهی، محفوظات قرآنی خود را تثبیت و مرور خواهند کرد.

طباطبایی افزود: حافظان یک جزء تا کل قرآن کریم می‌توانند با شرکت در این مسابقات از هدایای مادی و معنوی طرح بهره‌مند شوند.

تقویم اجرایی برگزاری این مسابقات در تاریخ های ۲۵ مهر، ۲۳ آبان، ۲۹ آذر، ۱۷ بهمن و ۲۸ فروردین است و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرید.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha