پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیین اختتامیه پنجمین دوره جایزه جهانی اربعین

حوزه/ آیین اختتامیه پنجمین دوره جایزه جهانی اربعین و افتتاحیه ششمین دور به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ۹ مهرماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، جایزه جهانی اربعین؛ برنامه ای فرهنگی در مقیاس بین لمللی است که به ابتکار سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با هدف اشاعه فرهنگ عاشورایی و نمایش جلوه های دلدادگی به حضرت سیدالشهداء(علیه السلام) به عنوان بی بدیل ترین جلوه مقاومت و آرمان خواهی، برگزار می شود.

این جایزه تاکنون در پنج دوره بارویکرد بین المللی و مشارکت نهادهای فعال در حوزه اربعین برگزار شده و اینک در آستانه برگزاری آیین اختتامیه پنجمین دوره این رویداد فرهنگی، آثار شرکت کنندگانی از ۲۰ کشور؛ مورد بررسی قرار گرفته و از برگزیدگان بخش های سه گانه آن، تجلیل به عمل خواهد آمد.

آیین اختتامیه پنجمین دوره این جایزه بین المللی و افتتاحیه ششمین دوره، به صورت همزمان، سه شنبه نهم مهرماه ۱۳۹۸ ساعت ۹ صبح در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با حضور مسئولین نهادهای مختلف، سفرای کشورهای شرکت کننده و دانشجویان و طلاب خارجی شاغل به تحصیل در ایران برگزار می شود. در این رویداد همچون ادوار گذشته، به شرکت کنندگانی که آثارشان بنابر انتخاب هیئت داوران به جمع آثار منتخب در سه بخش عکس، فیلم و سفرنامه راه یافته اند، لوح سپاس و هدیۀ تقدیم خواهد شد.

برگزاری نمایشگاهی از آثار منتخب این دوره و ادوار گذشته، از برنامه های جنبی آیین اختتامیه پنجمین جایزه جهانی اربعین خواهد بود. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha