جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 حضور مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان برای پاسخگویی به شبهات نسل جوان مجهز به علم و دانش باشند، تاکید کرد: طلاب با تلاش و کوشش در راستای کسب معارف تهذیبی علمی گام بردارند.

یه گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیبی، امروز در مراسم افتتاحیه رسمی سال تحصیلی حوزه علمیه لرستان، در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: عزت و آرامش روزافزون ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدای والامقام است، چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه فرهنگ ایثار و شهادت به پیروزی رسیده است.  

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان اینکه طلاب و مبلغان باید آموزه های قرآنی، سیره اهل بیت(ع)، فرهنگ ایثار و شهادت و اصول بیانیه گام دوم انقلاب را در جامعه تبلیغ و تبیین کنند، افزود: طلاب و مبلغان در این زمینه رسالت مهمی دارند و باید روشنگری و بصیرت افزایی برای مقابله با هجمه های دشمن را در جامعه نهادینه کنند.  

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان برای پاسخگویی به شبهات نسل جوان مجهز به علم و دانش باشند، خاطر نشان کرد: طلاب باید قدر جایگاه تبلیغی خود را بدانند و با تلاش و کوشش در راستای کسب معارف تهذیبی علمی گام بردارند.

حجت الاسلام حیات الغیبی در پایان با بیان اینکه هم اکنون بیش از یک هزار و ۴۰۰ طلبه در ۱۳ مدرسه علمیه استان لرستان مشغول تحصیل هستند، گفت: از این تعداد ۲۳۰ طلبه سطح  ۲ و ۳ در این استان مشغول فراگیری علوم حوزوی هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha