جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ سرپرست حوزه علمیه استان لرستان گفت: ۸ سال دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند و معنوی برای امت ایران اسلامی است که باید از ظرفیت های این گنجینه در راستای اعتلای روزافزون اسلام و انقلاب بهره گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی، امروز در مراسم افتتاحیه رسمی سال تحصیلی حوزه علمیه استان لرستان، در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: ۸ سال دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند و معنوی برای امت ایران اسلامی است که باید از ظرفیت های این گنجینه در راستای اعتلای روزافزون اسلام و انقلاب بهره گرفت.  

سرپرست حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به برکات حوزه های علمیه، بیان داشت: وجود انقلاب اسلامی ایران و ترویج افکار آزادی خواهانه در جهان از برکات ویژه حوزه های علمیه در جهان است.  

ویبا اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران الگویی برای آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان است، خاطرنشان کرد: امروز آزادی خواهان جهان با تاسی از الگوهای انقلاب اسلامی، در راستای نشر و گسترش معارف اسلامی و انقلاب در کشورهای خود در حال تلاش هستند.  

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز در زمینه های دفاعی، نظامی، سیاسی، فرهنگی و ... موفقیت های بسیاری در جهان دارد، گفت: پیشرفت روزافزون انقلاب اسلامی در تمام جهات مرهون خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی و جانفشانی های رزمندگان و ایثارگران است.  

وی با بیان اینکه حوزه های علمیه پرچمداران اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه هستند، اظهار کرد: حوزه های علمیه از عظیم ترین نیروهای معنوی انقلاب اسلامی هستند، لذا طلاب و مبلغان باید با تمام توان مبانی اخلاقی و قرآنی را در جهان ترویج دهند و با سعه صدر و بهره گیری از علم و دانش، پاسخگوی سؤالات و شبهات مخاطبان بویژه نسل جوان باشند.  

سرپرست حوزه علمیه استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه طلاب باید از همان روزهای نخست سال تحصیلی با نظم و برنامه ریزی در کلاس های درس و بحث شرکت کنند، خاطر نشان کرد: طلاب با کسب معارف تهذیبی، علمی، آموزشی و پژوهشی همت خود را برای تبلیغ کارآمد و اثرگذار بکار گیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha