جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سرهنگ سلامی سمنان

حوزه/ سرهنگ سلامی گفت: دفاع مقدس نقطه اوج انقلاب اسلامی است و نظام مقدس جمهوری اسلامی هنوز از این ذخیره استفاده می کند، برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس به عنوان نقطه اوج باید تحرک ویژه داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی، در جمع کارکنان اداره برق شهرستان سمنان اظهار داشت: تلاش مخلصانه کارکنان برق می تواند به عنوان یک الگوی جهادی سر لوحه کارکنان جوان فعلی قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان تصریح کرد: دفاع مقدس نقطه اوج انقلاب اسلامی است و نظام مقدس جمهوری اسلامی هنوز از این ذخیره استفاده می کند. برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس به عنوان نقطه اوج باید تحرک ویژه داشته باشید.

وی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران به عنوان سرمایه های انقلاب الگوی نسل جوان جامعه هستند، افزود: جانبازان، ایثارگران صاحبان انقلاب اسلامی بوده و نسل جوان جامعه باید از این قشر الگو بگیرند.

سرهنگ سلامی خاطرنشان کرد: امروز نیز جوانان جامعه باید از روحیه جهادی جوانان ابتدای انقلاب الگو گرفته و روحیه جهاد و ایثار داشته باشند و همچون آنها در همه زمینه‌ها به جهاد بپردازند.

وی گفت: دفاع مقدس گنجینه بزرگی از رشادت‌ها، سلحشوری و پایمردی رزمندگان اسلام است که شاید هیچگاه نتوانیم تمامی این رشادت‌ها را به قلم یا به تصویر بکشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان افزود: هفته دفاع مقدس متعلق به همه ملت ایران است و ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه انقلابی و دینی مسئولان است.

وی با اشاره به رموز موفقیت‌های سال های حماسه و دفاع گفت: رمز پیروزی‌های ما با وجود سختی‌ها و مشکلات فراوان، ایمان، ایثار و ولایت‌پذیری نیروهای ایثارگر حاضر در جنگ بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha