چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عبدالرضا سلیمانی معاون مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ معاون مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه، تصریح کرد: هشدارهای رهبری بصیر در خصوص جریان نفاق و نفوذ به مراکز تصمیم گیری و فرهنگی، در جریان خزنده حذف اسم شهید خود را نشان داد

حجت الاسلام عبدالرضا سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری« حوزه » در کرمانشاه، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با بیان این که نخبگان حوزوی و دانشگاهی تا به حال نتوانسته اند فرهنگ دفاع مقدّس را آن گونه که هست به طلاب و دانشجویان جوان انتقال دهند، گفت: حضور اقشار جامعه خصوصا اهل علم در کاروان های راهیان نور مایه امیدواری است، اما متصدیان امر فرهنگ باید به وظیفه ذاتی خود که نشر و ترویج ارزش هاست، عمل کنند.

وی تصریح کرد: بعد از قبول قطعنامه 598 به جای گسترش فرهنگ بسیجی و مدیریت جهادی، به بهانه توسعه و سازندگی، با مبنا قرار دادن فرهنگ لیبرالی توسعه منهای عدالت، ارزش های انقلابی را ذبح کردند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه پس از پایان جنگ تحمیلی در درگیری های جناحی که سودی جز ضرر به حال حکومت و اقتصاد مردم نداشت، فرهنگ بسیجی مورد کم لطفی قرار گرفت، اظهار کرد: جریانی خزنده که با نفوذ در مراکز فرهنگی  و زیر سؤال بردن اعتقادات، در صدد بود مردم را از انقلاب و دفاع مقدس دور کند.

وی ادامه داد: مواضع روشن و رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری در خصوص حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و آرمان شهدا، موجب امیدواری دوستان و نا امیدی کسانی شد که از ترویج فرهنگ جبهه و جنگ هراسناک بودند.

معاون مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه، تصریح کرد: هشدارهای رهبری بصیر در خصوص جریان نفاق و نفوذ به مراکز تصمیم گیری و فرهنگی، در جریان خزنده حذف اسم شهید خود را نشان داد.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت به فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه که فرمودند:« زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، گفت: رشادت رزمندگان اسلام و در رأس آنها ایثار شهدا باید همیشه مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه شهدا دلسوز بودند و با دل و جان ماموریت محوله را انجام می دادند، لذا با الگو گیری از آنان در گام دوم هم می توان موفق بود،گفت: شهدا رفتند تا ما با عزت زندگی کنیم.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha