شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نجفی، مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره)

حوزه/ مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) با بیان اینکه کلاس‌های مختلف تفسیری و حوزوی در این دارالقرآن دنبال می‌شود، گفت: دوره‌های یک ساله مهارت‌های بیان تفسیر با حضور 200 نفر از طلاب هر ساله با تدریس اساتید برجسته حوزه در این مجموعه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرتضی نجفی قدسی ظهر سه شنبه دوم مهر در نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه ما فعالیت دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) را از آخرین بیت این شخصیت دینی آغاز کرده‌ایم، اظهار کرد: بیت علامه را خریداری و بازسازی کرده و به نام این شخصیت فعالیت‌های قرآنی را گسترش داده‌ایم.

وی با بیان اینکه کلاس‌های مختلف تفسیری و حوزوی در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) دنبال می‌شود، اضافه کرد: دوره‌های یک ساله مهارت‌های بیان تفسیر نیز با همکاری ستاد تفسیر قرآن کریم تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با حضور بیش از 200 نفر از طلاب فاضلی که پایه دهم حوزه را گذرانده اند هر ساله با تدریس اساتید برجسته حوزه در این مجموعه برگزار می‌شود.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به فعالیت‌های دارالقرآن امام علی(ع) تصریح کرد: این مجموعه نیز بزرگترین مسابقات کشوری حفظ و قرائت قرآن را با حضور هزاران نفر از قاریان و حافظان ممتاز کشور در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار می‌کند.

وی از حمایت‌های مراجع تقلید از دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) یاد کرد و گفت: این افراد نگاهی ویژه به بیت و دارالقرآن این شخصیت بزرگوار دارند و در برنامه‌های مختلف این مجموعه مکررا حضور یافته و به ایراد سخن پرداخته‌اند.


انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha