پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مشرفی نشست بررسی نظریه نقد پیامبر

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی، گفت: ۲۰۰ طلبه برادر و خواهر اهل سنت خراسان جنوبی در ۵ مدرسه علوم دینی مشغول تحصیل هستند.

حجت الاسلام محسن مشرفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با بیان اینکه هم اکنون ۲۰۰ طلبه برادر وخواهر اهل سنت خراسان جنوبی در ۵ مدرسه علوم دینی اهل سنت مشغول تحصیل هستند، گفت: در سال تحصیلی جدید نیز ۵۰ طلبه دیگر در این مدارس پذیرش می‌شون و هم اکنون ۴۷ مدرس، علوم دینی اهل سنت را به این طلبه‌ها آموزش می‌دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان با اشاره به بهره مندی و فراگیری هر چه بیشتر علم آموزی در استان، تصریح کرد: خراسان جنوبی به جهت بهره مندی از حضور علما، دارای انسان های متدین و فرهنگی است.

حجت الاسلام مشرفی به حضور علمای آگاه و در صحنه درخراسان جنوبی اشاره و خاطرنشان کرد: ما باید در این شرایط حساس جامعه بشری بتوانیم وظیفه خود را به درستی بشناسیم و هدایتگری اسلام را به خوبی درک کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان با بیان اینکه برگزاری جلسات هم اندیشی برای پیشرفت استان موثر است، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های مفید و موثری که در خراسان برگزار شده، برگزاری جلسات هم‌اندیشی و اظهارنظر  طلاب و روحانیت در موضوعات مختلف بوده است.

حجت الاسلام مشرفی به وحدت شیعه و سنی در ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب و تلاش برای تحقق انتظارات رهبر معظم انقلاب اشاره و تاکید کرد: امروز کشور ایران که در زمان های گذشته بارها مورد تجاوز قرارگرفته بود به برکت رهبری دانا و بصیر به عزتی رسیده است که دشمنان را وادار به فرستادن واسطه می‌کنند.

وی ادامه داد: ما باید تلاش کنیم که حوزه های علمیه انقلابی بمانند و برای پیشرفت جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام/ ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha