پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که حوزه های علمیه بزرگترین و مهم ترین پشتوانه برای تبلیغ و نشر معارف دینی در جامعه هستند، افزود: باید از این توان و ظرفیت عظیم بیشتر در عرصه های تبلیغی و فرهنگی بهره گرفته شود.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران از فعالیت بیش از ۲۰۰ مبلغ طرح هجرت در مناطق مختلف استان خبر داد و بر ضرورت افزایش تعداد این مبلغان تأکید کرد.

وی با بیان این که در حال حاضر تعداد مبلغان فعال در سطح استان پاسخگوی نیازهای تبلیغی موجود نیست، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت افزایش تعداد مبلغان دینی بهره گرفته شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جامعه امروز نیازمند متخصصان امور جدی به منظور پاسخگویی به شبهات و نیازهای دینی است، خاطرنشان کرد: حضور مستمرو پررنگ مبلغان دینی در جامعه می تواند بسیاری از نیازها را رفع کند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به تلاش دشمن در جهت ترویج شبهات دینی در جامعه، حضور مستمر روحانیت به منظور پاسخگویی به این شبهات را امری ضروری و انکار ناپذیر دانست.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که باید از همه ظرفیت های موجود در جهت ترویج و تبلیغ مفاهیم دینی در جامعه بهره گرفته شود، بیان داشت: مبلغان دینی بهترین قشر جهت پاسخگویی و تأمین نیازهای دینی مردم هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه جامعه امروز با مشکلات فرهنگی و اجتماعی بسیاری مواجه است، افزود: حضور مستمر و گسترده روحانیت در مناطق مختلف می تواند بسیاری از این مشکلات و بحران ها را کاهش دهد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که هر جا حضور روحانیت پررنگ تر بوده، آسیب های اجتماعی و فرهنگی نیز کاهش چشم گیری یافته است، بر ضرورت افزایش و تقویت حضور مبلغان دینی در سطح جامعه تأکید کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نشر و گسترش معارف دینی در جامعه بهترین راه مقابله با هجمه ها و توطئه های دشمنان دین و انقلاب است، افزود: روحانیت باید در کنار بیان مفاهیم و احکام دین، در جهت ترویج و گسترش آرمان ها و ارزش های انقلابی در جامعه نیز گام بردارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که طلاب جوان مدارس علمیه استان ظرفیت بسیار مناسبی برای گسترش دامنه تبلیغی در سطح استان هستند، بیان داشت: طی طرحی مدون که از سال گذشته اقدامات اجرایی آن آغاز شده از توان و ظرفیت طلاب علاقه مند به تبلیغ در سطح استان بهره خواهیم گرفت.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که حوزه های علمیه بزرگترین و مهم ترین پشتوانه برای تبلیغ و نشر معارف دینی در جامعه هستند، افزود: باید از این توان و ظرفیت عظیم بیشتر در عرصه های تبلیغی و فرهنگی بهره گرفته شود.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha