پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 865400
۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
حجت‌الاسلام دریاباری فیروزکوه

حوزه/ با حضور شخصیت های حوزوی و مسئولین کشوری، همایش گردشگری دینی در اواخر ماه صفر سال جاری در کاشان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام دریاباری پیش از ظهر امروز درپیش نشست همایش گردشگری دینی که به همت مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه در قم برگزار شد، گفت: موضوع گردشگردی دینی یکی از مباحثی است که درفضای بین الملل با رویکرد دینی و آئینی مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر ارتباطات و بین الملل مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه افزود: در این رابطه اگر چه کار تشکیلاتی و شبکه سازی برای بهبود وضعیت گذشته نشده،‌ اما در شرایط فعلی مهمترین هدف این نشست، ایجاد هم افزایی و هم فکری و شبکه سازی برای انجام فعالیت بهتر است.

وی ابراز داشت: در این رابطه قرار شد، همایش گردشگری آئینی برای فعالیت مؤثرتر مبلغان دینی شکل بگیرد و در ادامه ارائه و  اساس نامه برای فعالیت بهتر نوشته شود.

حجت الاسلام دریاباری گفت: اکثر قریب به اتفاق مراکز حضور یافته در این نشست، حوزوی می باشند و به ارائه نظرات خود خواهند پرداخت.

مدیر ارتباطات وبین الملل مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه افزود: در همایشی که اواخر ماه صفر در کاشان برگزار می شود در عناوین وزیر و معاونان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ، مدیر حوزه های علمیه، نمایندگان دفاتر مراجع، سخنرانی خواهند کرد و در ادامه کارگاه تور گردشگری دینی برگزار و نهایتا تفاهم و نامه اساس نامه بین حوزه های علمیه و مراکز عضو به امضاء خواهد رسید.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha