چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی- امام جمعه خرمآباد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه عزت و سرافرازی ایران اسلامی در گرو مقاومت روزافزون است، گفت: امروز عزت ملت غیور ایران اسلامی در جهان، به واسطه مقاومت و استکبار ستیزی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در دیدار با فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح در بیت امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه دوران 8 سال دفاع مقدس مایه الگوگیری و برکت برای همگان به ویژه نسل جوان است، گفت: ابعاد مختلف دوران دفاع مقدس برای جوانان بازخوانی شود . 

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس امتیازات خاص و ویژه ای دارد ، ادامه داد: قداست و جاودانگی از امتیازات ویژه و خاص آن دوران است، چرا که رزمندگان غیور و شجاع جانانه از عزت و شرف ایران اسلامی دفاع کردند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس آگاهانه و با بصیرت در مسیر جانفشانی گام نهادند، خاطر نشان کرد: اخلاص و روحیه معنوی و خدا باوری در رزمندگان موج می زد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه عزت و سرافرازی ایران اسلامی در گرو مقاومت روزافزون است، گفت: امروز عزت ملت غیور ایران اسلامی در جهان، به واسطه مقاومت و استکبار ستیزی است . 

وی با تاکید بر حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تصریح کرد: بی شک ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضمین کننده پیشرفت روزافزون ایران اسلامی در تمام زمینه ها است.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha