سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر ولدان

حوزه/ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم با بیان اینکه در قالب طرح «مهمان آدینه» مردم روستاهای بخش مرکزی در نماز جمعه قم حضور می‌یابند، گفت: تلاش می‌کنیم تا نمازگزاران روستاها به عنوان مهمان در نمازهای جمعه خارج از بخش خود نیز حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام محمدباقر ولدان ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با موکب‌داران عراقی اظهار کرد: بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام حسین علیه‌السلام و منطق ایشان باید به جهانیان معرفی، اندیشه تمدن نوین اسلامی در اربعین جاری و هم‌دلی میان مذاهب و اقوام مختلف تقویت شود.

وی از دیدار رهبری با جمعی از فعالان حوزه خانواده یاد کرد و افزود: هماهنگی و هم‌افزایی فعالان حوزه خانواده بر اساس دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی در قالب یک قرارگاه و مجموعه دنبال خواهد شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم بر لزوم تکریم و احیای نقش بانوان در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: رهبری در دیدار اخیر خود با فعالان حوزه خانواده تاکید داشتند که باید به نقش بانوان در جامعه بیش از پیش توجه شود.

وی با اشاره به اجرای پویش «هم قسم با عباس(ع) و هم‌قدم با زینب(س)» در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: مجموعه‌های فعال و توانمندی در حوزه حجاب و عفاف فعالیت دارند که ساماندهی این مجموعه می‌تواند منجر به حرکت‌های منسجم ملی شود.

حجت الاسلام ولدان با بیان اینکه در قالب طرح «مهمان آدینه» مردم روستاهای بخش مرکزی در نماز جمعه قم حضور می‌یابند، گفت: تلاش می‌کنیم تا نمازگزاران روستاها به عنوان مهمان در نمازهای جمعه خارج از بخش خود نیز حضور یابند.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha