پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اعلام شرایط بیمه اساتید حق التدریس جامعه الزهرا

حوزه/ در بخش درمان تکمیلی 11 میلیون ایرانی عضو و در کشور 32 شرکت بیمه ای فعال و هم اکنون 22 میلیون خودرو بیمه و از 11 میلیون موتور 9 میلیون بیمه نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، غلام رضا سلیمانی در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی که در قم برگزار شد گفت:  صنعت بیمه از مسائل مهم در کشور است و تا کنون کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس بیمه ایران افزود: امروز شاهد این هستیم، بیمه می تواند جلوی بسیاری از مشکلات را بگیرد، در همین رابطه در سیل اخیر کسانی که کارخانه هایشان را بیمه کردند،  خیالشان راحت بود و بیمه با بررسی خسارت ها حدود 200 میلیارد تومان به واحدهای صنعتی در آق قلا پرداخت کرد.

وی بیان کرد: از دیگر کارهای که انجام شده، راه اندازی صندوق خسارت بدنی است. اگر کسی در تصادف دچار صدمه شده و بیمه ای نداشته است، این صندوق به حمایت از آنها خواهد پرداخت.  

سلیمانی گفت: بیمه دیگری که راه اندازی شده است راه  درمان تکمیلی است. هدف این است اگر بیماری به بیمارستان خصوصی رفتند، این بیمه مشکلات بیماران را رفع می کند و در حال حاضر سعی شده اکثر مردم تحت پوشش قرار بگیرند و از جمله روحانیون می باشند که تحت پوشش همین بیمه قرار دارند.

رئیس بیمه ایران افزود: کل واحدهای مسکونی تحت پوشش 30 میلیون واحد مسکونی است. در این رابطه سهم هر خانه وار 60 هزار واحد تومان می باشد؛ اگر حادثه ای پیش آمد 50 درصد بیمه و 50 درصد دولت پرداخت خواهد کرد.

وی بیان کرد: این طرح در مجلس به تصویب رسیده ودر شورای نگهبان در حال بررسی است.

سلیمانی گفت: در بخش درمان تکمیلی 11 میلیون ایرانی عضو  و در کشور 32 شرکت بیمه ای فعال و هم اکنون در ایران 22 میلیون خودر بیمه و از 11 میلیون موتور   9 میلیون بیمه نیستند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha